Стратегія нr-менеджменту суб’єкта сфери гостинності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті висвітлено узагальнена сутність стратегії НR-менеджменту суб’єкта сфери гостинності, що виступає рушійною силою в повоєнному відновленні України відповідно до вимог інтеграції в Європейський економічний простір та відкриває інноваційні можливості для розвитку сектору економіки країни завдяки потенційному виходу на нові ринки Європейського Союзу. Основний акцент дослідження спрямований на виконання та координацію дій щодо найму, керування, мотивування, професійного розвитку персоналу, під час чого застосовують дієві та гнучкі концептуальні моделі стратегії НR-менеджменту суб’єкта сфери гостинності

Опис

Ключові слова

НR-менеджмент, стратегія НR-менеджменту, сфера гостинності, суб’єкти сфери гостинності, заклад ресторанного господарства HR-management, strategy of HR-management, hospitality industry, hospitality industry entities, restaurant establishment

Бібліографічний опис

Покотилов, О. (2024). Стратегія нr-менеджменту суб’єкта сфери гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.54–60). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid