Теоретичний базис управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта сфери гостинності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті досліджують теоретичні та практичні аспекти управління маркетин¬говими комунікаціями у сфері гостинності. Окрема увага приділяється важливості комплексного підходу до використання маркетингових інструментів, інтеграції різних каналів комунікацій і адаптації до змінних умов ринку. Визначаються ключові фактори ефективного управління маркетинговими комунікаціями, включаючи клієнтоорієнто¬ваність, інтерактивність та сезонність. Автор надає рекомендації щодо підвищення ефективності комунікаційних стратегій у готельному та ресторанному бізнесі

Опис

Ключові слова

маркетингові комунікації, сфера гостинності, стратегія, реклама, PR, інтеграція каналів, клієнтоорієнтованість marketing communications, hospitality, strategy, advertising, channel integration, customer orientation

Бібліографічний опис

Мєєрзон, М. (2024). Теоретичний базис управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта сфери гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 43–47). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid