Теоретичний базис управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта сфери гостинності
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті досліджують теоретичні та практичні аспекти управління маркетин¬говими комунікаціями у сфері гостинності. Окрема увага приділяється важливості комплексного підходу до використання маркетингових інструментів, інтеграції різних каналів комунікацій і адаптації до змінних умов ринку. Визначаються ключові фактори ефективного управління маркетинговими комунікаціями, включаючи клієнтоорієнто¬ваність, інтерактивність та сезонність. Автор надає рекомендації щодо підвищення ефективності комунікаційних стратегій у готельному та ресторанному бізнесі
Опис
Ключові слова
маркетингові комунікації, сфера гостинності, стратегія, реклама, PR, інтеграція каналів, клієнтоорієнтованість marketing communications, hospitality, strategy, advertising, channel integration, customer orientation
Бібліографічний опис
Мєєрзон, М. (2024). Теоретичний базис управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта сфери гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 43–47). Державний торговельно-економічний університет