Інтегровані маркетингові комунікації підприємств готельного господарства
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Стаття розглядає поняття та принципи інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті діяльності підприємств готельного господарства. Автор проаналізував роль та значення цих комунікаційних стратегій у вдосконаленні рекламних практик та підвищенні конкурентоспроможності готельного бізнесу.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, готельний бізнес, персонал, маркетингові комунікації, стратегії, competitiveness, hotel business, personnel, marketing communications, strategies.
Бібліографічний опис
Данилюк, О. (2024). Інтегровані маркетингові комунікації підприємств готельного господарства. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 80–89). Державний торговельно-економічний університет.