Інтегровані маркетингові комунікації підприємств готельного господарства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Стаття розглядає поняття та принципи інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті діяльності підприємств готельного господарства. Автор проаналізував роль та значення цих комунікаційних стратегій у вдосконаленні рекламних практик та підвищенні конкурентоспроможності готельного бізнесу.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, готельний бізнес, персонал, маркетингові комунікації, стратегії, competitiveness, hotel business, personnel, marketing communications, strategies.

Бібліографічний опис

Данилюк, О. (2024). Інтегровані маркетингові комунікації підприємств готельного господарства. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 80–89). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages