Корпоративна система ревеню-менеджменту міжнародної готельної мережі
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглядається актуальне питання визначення поняття revenue – менеджменту, його роль у готельному бізнесі, можливості застосування та очікувані результати від використання гнучкого ціноутворення. Проаналізовано походження терміну та галузь, звідки він перейшов у готельну сферу.
Описано, які міжнародні готельні мережі першими почали впроваджувати revenue-менеджмент. Визначено вимоги до revenue-менеджерів та їхні обов’язки. Розглянуто рівні системи revenue-менеджменту. Визначено напрямки діяльності готелю, що складають основу revenue-менеджменту (управління доходами). Зазначено, що більшість міжнародних готельних мереж активно використовують інструменти revenue-менеджменту. В Україні ця практика почала розвиватися протягом останніх 10 років під впливом міжнародних мереж, які почали з’являтися з 2005 року.
Опис
Ключові слова
revenue менеджмент, готельний бізнес, ціноутворення, yield management, revenue management, hotel business, pricing, yield management.
Бібліографічний опис
Гладка, М. (2024). Корпоративна система ревеню-менеджменту міжнародної готельної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 76–80). Державний торговельно-економічний університет.