Теоретичні основи дослідження стратегії маркетингу міжнародної готельної мережі
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті детально розглянуто теоретичні аспекти дослідження та формування стратегії розвитку маркетингу міжнародних готельних послуг. Проведено аналіз ключових етапів розробки маркетингових стратегій, включаючи їх адаптацію до специфіки глобального ринку готельних послуг. Визначено основні маркетингові стратегії, їхні переваги та недоліки, а також їхній вплив на конкурентоспроможність і довгостроковий успіх підприємства.
Опис
Ключові слова
готельна мережа, маркетинг, маркетингові стратегії, маркетинг у готельному бізнесі, стратегія розвитку, стратегія диференційованого маркетингу, стратегія не диференційованого маркетингу, концентрована стратегія маркетингу, hotel network, marketing, marketing strategies, marketing in the hotel business, development strategy, differentiated marketing strategy, non-differentiated marketing strategy, concentrated marketing strategy.
Бібліографічний опис
Гінжелюк, Ю. (2024). Теоретичні основи дослідження стратегії маркетингу міжнародної готельної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 70–76). Державний торговельно-економічний університет.