Програми споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Стаття розглядає сучасні підходи та стратегії, які використовуються готельними мережами для залучення та задоволення споживачів. Автор проаналізував різноманітні програми споживчоорієнтованого розвитку, такі як інтеграція в соціальні мережі, розвиток мобільних додатків, впровадження програм лояльності тощо. Стаття також висвітлює переваги та недоліки використання таких програм у готельній індустрії та надає рекомендації щодо оптимального використання цих стратегій для підвищення конкурен-тоспроможності та забезпечення високого рівня задоволення споживачів. Висновки статті можуть бути корисними для менеджменту готельних мереж, маркетингових фахівців та дослідників у галузі готельного бізнесу.

Опис

Ключові слова

споживчоорієнтований розвиток, міжнародна готельна мережа, клієнтоорієнтованість, конкурентоспроможність, персоналізація послуг, готельний бізнес, споживчі уподобання, технологічні інновації, глобалізація, програми лояльності, consumer-oriented development, international hotel chain, customer orientation, competitiveness, personalization of services, hotel business, consumer preferences, technological innovations, globalization, loyalty programs.

Бібліографічний опис

Варцаба, Т. (2024). Програми споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 64–70). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages