Корпоративна система просування послуг сфери гостинності
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розкрито зміст поняття «послуга», зазначається основні компоненти системи просування послуги, які впливають на конкурентоспроможність підприємств сфери гостинності в сучасних умовах.
Опис
Ключові слова
послуга, система просування послуг, цифровий маркетинг, традиційний маркетинг, сфера гостинності, service, service promotion system, digital marketing, traditional marketing, hospitality industry.
Бібліографічний опис
Рудчик, В. (2024). Корпоративна система просування послуг сфери гостинності. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 31–36). Державний торговельно-економічний університет.