Брендинг у готельному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті досліджено сучасні світові тенденції розвитку брендингу у готельному бізнесі. Акцентовано увагу на актуальних тенденціях розвитку брендингу готелів у світовому масштабі.

Опис

Ключові слова

Бренд, фірмовий стиль, готельний бренд, маркетингова стратегія, Brand, corporate style, hotel brand, marketing strategy

Бібліографічний опис

Косюга, Д. (2024). Брендинг у готельному бізнесі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 21–26). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages