Брендинг у готельному бізнесі
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті досліджено сучасні світові тенденції розвитку брендингу у готельному бізнесі. Акцентовано увагу на актуальних тенденціях розвитку брендингу готелів у світовому масштабі.
Опис
Ключові слова
Бренд, фірмовий стиль, готельний бренд, маркетингова стратегія, Brand, corporate style, hotel brand, marketing strategy
Бібліографічний опис
Косюга, Д. (2024). Брендинг у готельному бізнесі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 21–26). Державний торговельно-економічний університет.