Стратегія маркетингу міжнародної ресторанної мережі
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Стаття присвячена дослідженню основ забезпечення стратегії маркетингу міжна-родної готельної мережі. Наведено авторські підходи до сутності поняття «маркетингова стратегія». В статті досліджено ціннісні аспекти маркетингу, увага зосереджена на етапах розвитку стратегії міжнародної ресторанної мережі. Наостанок сформовано етапи розробки маркетингової стратегії на міжнародному ринку для ресторанних мереж і класифікація таргет-індикаторів, які застосовуються для оцінки ефективності маркетингової стратегії на міжнародному ринку
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Гаркавенко, В. (2024). Стратегія маркетингу міжнародної ресторанної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.15–21). Державний торговельно-економічний університет.