Стратегія менеджменту якості суб’єкта гостинності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті висвітлено сутність поняття «менеджменту якості суб’єкта сфери гостинності». Проаналізовано і визначено найкращі методи напрацювання стратегії менеджменту якості суб’єкта сфери гостинності. Розглянуто елементи побудови сучасної стратегії менеджменту якості. Проаналізовано вже існуючий досвід всесвітньовідомих компаній. Визначено недоліки елементів побудови стратегії менеджменту якості. Та визначено рівень важливості менеджменту якості у сфері гостинництва

Опис

Ключові слова

менеджмент якості суб’єкта у сфері гостинності, стратегія менеджменту якості, цифровізація процесів, контроль якості, напрацювання загального стандарту якості quality management of a hospitality entity, quality management strategy, process digitalization, quality control, development of a general quality standard

Бібліографічний опис

Максакова, А. (2024). Стратегія менеджменту якості суб’єкта гостинності. . У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 39–43). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid