Технологій цифрового маркетингу суб’єкта ресторанного бізнесу
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті висвітлено сутність цифрового маркетингу в ресторанному бізнесі, найефективніші цифрові технології, що використовуються для просування закладів харчування, сучасні підходи до маркетингових інновацій у ресторанному господарстві, а також переваги використання Digital-маркетингу для залучення гостей та покращення досвіду клієнтів
Опис
Ключові слова
ресторанний бізнес, цифровий маркетинг, соціальні мережі, цифрові технології, онлайн-просування restaurant business, digital marketing, social networks, digital technologies, online promotion
Бібліографічний опис
Гріпас, Б. (2024). Технологій цифрового маркетингу суб’єкта ресторанного бізнесу . У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 20–25). Державний торговельно-економічний університет