Ребрендинг як маркетинговий інструмент Актуалізаії компанії на ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто особливості ребрендингу товару як стратегічного комплексу дій для підвищення конкурентоспроможності компанії. Проаналізовано причини, що спонукають до необхідності ребрендингу товару, різноманітні стратегії, які можуть бути застосовані та основні етапи його проведення. Зазначається важливість комплексного підходу до проведення ребрендингу товару, який включає визначення стратегічних цілей та попередній аналіз ринку.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Щербіна, Р. (2024).Ребрендинг як маркетинговий інструмент Актуалізаії компанії на ринку. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.204–209). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid