Стратегії міжнародних стартапів: фактори успіху та виклики глобального ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті досліджено стратегії, які міжнародні стартапи використовують для досягнення успіху в глобальному ринковому середовищі. Ідентифіковано ключові фактори успіху для міжнародних стартапів, такі як вдале стратегічне планування, гнучкість у реагуванні на зміни, здатність до інновацій та ефективний маркетинговий підхід. Розглянуто виклики, з якими стикаються міжнародні стартапи, включаючи конкуренцію на глобальному ринку, недоліки у кадровому забезпеченні та складність впровадження міжнародних стратегій. Надано рекомендації щодо того, як міжнародні стартапи можуть оптимізувати свої стратегії задля максимізації успіху на глобальному ринку

Опис

Ключові слова

міжнародні стартапи, стратегія, глобальний ринок, фактори успіху, ресурси international startups, strategy, global market, success factors, resources

Бібліографічний опис

Хміль, М. (2024). Стратегії міжнародних стартапів: фактори успіху та виклики глобального ринку. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.185–193). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid