Теоретико-методичні основи формування потенціалу підприємства на зовнішніх ринках

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглядається сутність формування потенціалу підприємства на зовнішніх ринках. Визначено ключовий аспект ресурсного потенціалу компаній. Проаналізовано основні складові його формування, а саме матеріальні, нематеріальні, фінансові, інформаційні ресурси та інші. Досліджено особливості формування складових потенціалу підприємства при виході на зовнішні ринки. Обґрунтовано важливість нематеріальних, інформаційних, технологічних та матеріальних складових при формуванні потенціалу підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу. Розглянуто підходи щодо формування потенціалу підприємства та їх особливості. Вивчено фактори, що можуть вплинути на потенціал компаній. Доведена значущість формування потенціалу підприємства для діяльності на зовнішніх ринках

Опис

Ключові слова

формування потенціалу підприємства, ресурсний потенціал, зовнішні ринки, ресурси, підприємство, міжнародний бізнес formation of the enterprise potential, resource potential, foreign markets, resources, enterprise, international business

Бібліографічний опис

Федоренко, О. (2024). Теоретико-методичні основи формування потенціалу підприємства на зовнішніх ринках. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.179–185). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid