Бренд-стратегії компанії на міжнародному ринку

Вантажиться...
Ескіз

Файли

Дата

2024

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У науковій статті проаналізовано особливості розроблення та реалізації бренд-стратегії підприємства в умовах глобалізації. Проаналізовано складові елементів бренд-менеджменту та визначено місце і роль бренд-стратегії. Встановлено ключові чинники, що впливають на розроблення та реалізацію бренд-стратегії компанії в умовах глобалізації. Запропоновано процес розроблення бренд-стратегії компаніїному бізнесі

Опис

Ключові слова

міжнародний ринок, бренд, стратегія підприємства, глобальна економіка, світовий ринок, IT-технології, global economy, enterprise strategy, international market, brand

Бібліографічний опис

Скиць, В. (2024).Бренд-стратегії компанії на міжнародному ринку. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.162–165). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid