Теоретико-практичні засади ребрендингу в системі глобального маркетингу
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто зміст та структуру ребрендингу, досліджено передумови та можливості застосування стратегій ребрендингу, проаналізовано успішні приклади ребрендингу в системі глобального маркетингу
Опис
Ключові слова
ребрендинг, стратегія, ренеймінг, рестайлінг, ребрендингова стратегія rebranding, strategy, renaming, restyling, rebranding strategy
Бібліографічний опис
Рудий, В. (2024). Теоретико-практичні засади ребрендингу в системі глобального маркетингу. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.150–156). Державний торговельно-економічний університет