Теоретико-практичні засади ребрендингу в системі глобального маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто зміст та структуру ребрендингу, досліджено передумови та можливості застосування стратегій ребрендингу, проаналізовано успішні приклади ребрендингу в системі глобального маркетингу

Опис

Ключові слова

ребрендинг, стратегія, ренеймінг, рестайлінг, ребрендингова стратегія rebranding, strategy, renaming, restyling, rebranding strategy

Бібліографічний опис

Рудий, В. (2024). Теоретико-практичні засади ребрендингу в системі глобального маркетингу. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.150–156). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid