Шляхи інтеграції брендів до міжнародного інформаційного простору
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно- економічний університет
Анотація
Стаття розглядає ключові аспекти успішної інтеграції брендів до міжнародного інформаційного простору під час виходу на зарубіжні ринки. Серед них виділено як основні культурну адаптацію рекламних стратегій та продуктів, стратегічні партнерства з місцевими компаніями, застосування інноваційних маркетингових інструментів (штучний інтелект, віртуальна реальність, біг-дата аналіз) та важливість візуальної комунікації іміджу бренду. Такий комплексний підхід дозволяє компаніям ефективно адаптуватися до місцевих умов і мінливих вимог споживачів на глобальному ринку. Автором розглянуто перешкоди, які виникають при зростанні бренду компанії на іноземних ринках й наведено можливі способи їх вирішення.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Глядько, М. (2024). Шляхи інтеграції брендів до міжнародного інформаційного простору. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.36-49). Державний торговельно- економічний університет