Вплив іміджевої стратегії на підприємства-суб’єкти міжнародного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглядаються особливості франчайзингу як сучасної форми розвитку бізнесу та управління. Визначено поняття «франчайзинг», дано порівняльну характеристику основних видів франчайзингу. Розглянуто систему взаємодії учасників системи франчайзингу

Опис

Ключові слова

франчайзинг, франчайзі, франшиза, франчайзер, договір франчайзингу franchising, franchisees, franchise, franchisor, franchise agreement

Бібліографічний опис

Бородін, А. (2024). Вплив іміджевої стратегії на підприємства-суб’єкти міжнародного бізнесу. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.15–20). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid