Концептуальні засади формування конкурентної стратегії на підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Стаття спрямована на висвітлення основ і сутності конкурентної стратегії в роботі вітчизняних підприємств. Надано характеристику видів конкурентних стратегій підпри¬ємств, візуалізовано показники ефективності конкурентних стратегій. Сформовано низку етапів для формування конкурентних стратегій, а також наведено перелік принципів для підтримки такого процесу.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Янчукова, Д. (2024). Концептуальні засади формування конкурентної стратегії на підприємстві. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Розвиток організації: організаційні перетворення, ефективність, конкурентоспроможність: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 496 –503). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid