Концептуальні засади формування конкурентної стратегії на підприємстві
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Стаття спрямована на висвітлення основ і сутності конкурентної стратегії в роботі вітчизняних підприємств. Надано характеристику видів конкурентних стратегій підпри¬ємств, візуалізовано показники ефективності конкурентних стратегій. Сформовано низку етапів для формування конкурентних стратегій, а також наведено перелік принципів для підтримки такого процесу.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Янчукова, Д. (2024). Концептуальні засади формування конкурентної стратегії на підприємстві. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Розвиток організації: організаційні перетворення, ефективність, конкурентоспроможність: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 496 –503). Державний торговельно-економічний університет