Формування та розвиток іміджу підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті представлено результати теоретичного дослідження, присвяченого сутності поняття «Формування та розвиток іміджу підприємства». Проведено порівняльний аналіз різних підходів до визначення напрямів формування та розвитку іміджу компанії. Висвітлено ключові напрямки, в яких повинні відбуватися процеси формування та розвитку іміджу, з урахуванням сучасних трансформацій бізнес-середовища.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Головатий, О. (2024). Формування та розвиток іміджу підприємства. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Розвиток організації: організаційні перетворення, ефективність, конкурентоспроможність: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 373 –377). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid