Розроблення інноваційної маркетингової політики підприємства в умовах технологічних змін та еволюції споживацького попиту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано сутність поняття «інноваційного маркетингу». Виокремлено ключові ознаки успішного виведення нового продукту на ринок з використанням маркетингових інструментів. Визначено механізм формування та впровадження інноваційної маркетингової стратегії підприємства, охарактеризовано його основні етапи.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Голенач, А. (2024). Розроблення інноваційної маркетингової політики підприємства в умовах технологічних змін та еволюції споживацького попиту. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Розвиток організації: організаційні перетворення, ефективність, конкурентоспроможність: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 368 –373). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid