Міжнародна конкурентноспроможність готельної мережі "Accor"

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність теми дослідження. Сучасний стан туризму у світі зумовлює необхідність розвитку готельної справи. Готельна індустрія в багатьох країнах є важливою складовою національного прибутку. Вона виконує функцію створення робочих місць, є джерелом соціально-побутового обслуговування мешканців. Тему дослідження обрано з урахуванням значущості для розвитку готельного господарства України процесів об’єднання та конкурентоспроможності готельних підприємств, формування нових форматів та структур управління відповідно до об’єктивних вимог світових стандартів гостинності. Готельний бізнес останніми десятиліттями значною мірою змінився в результаті впровадження інновацій. Основними тенденціями його розвитку є: 1) утворення міжнародних готельних ланцюгів; 2) поглиблення спеціалізації готельних закладів; 3) розвиток мережі малих підприємств; 4) введення комп’ютерних технологій. Проблемами розвитку готельно-ресторанного бізнесу у тому числі й функціонування готельних мереж на національному ринку, входження міжнародних мереж в Україну, займались такі вітчизняні та зарубіжні вчені, як от: Л. Бортник, Т. Бровенко, М. Босовська, Г. Горіна, К. Гурджиян , Л. Кузьменко О. Гутник, В. Катькало, В. Шемракова тощо. У наукових працях даних авторів було піднято ряд питань щодо проблем розвитку готельно-ресторанного бізнесу, та варто зазначити, що недостатньно висвітлено питання, які пов’язані із інтегруванням міжнародних готельних операторів до національного ринку готельних послуг, що й призводить до потреби детальнішого з’ясування даної проблеми. Сучасні готельні послуги характеризуються наступними особливостями: - їх якість в значному ступені визначається персоналом готелів, особливо тією її частиною, яка безпосередньо контактує з туристом; - продаж готельних послуг залежить не тільки від персоналу готелю, але й від внутрішньої якості готельного господарства (зручностей, матеріальнотехнічної бази), а також іміджу готелю, його місце розташування, навколишнього середовища, наявності транспортних комунікацій, культурноісторичних можливостей регіону, іміджу території та рівня конкуренції; - попит на готельні послуги мінливий, залежить від пори року та сезонних коливань. На сучасному етапі основними інструментами при формуванні ефективної системи управління готельним комплексом є використання нових технологій (в тому числі Інтернет-технологій), енергоефективність, адаптація до попиту споживачів, багатофункціональність, гнучкість, соціальна та екологічна відповідальність, регулювання операційних витрат. Згідно даних на сьогоднішній день, Україна відстає від провідних розвинених країн світу в сфері впровадження інформаційних технологій і автоматизації управління готелями. Проте в той же час є великі перспективи подальшого розвитку в цьому напрямку, тому що на українському ринку є понад десяти високоякісних сучасних систем автоматизації управління готелями, причому деякі з них - це не зарубіжні системи, а оригінальні розробки українських компаній і тому найбільш пристосовані до умов України. Впровадження таких систем істотно підвищить конкурентоспроможність українських готелів. Метою даної роботи є розгляд інформаційних технологій в управлінні готельно-ресторанним комплексом. Актуальність дослідження пояснюється тим, що на сьогоднішній день світова індустрія гостинності знаходиться в жорстких умовах конкурентної боротьби за кожного клієнта і змушена вкрай стрімко реагувати на зовнішні зміни умов господарювання. При цьому, незважаючи на нестабільну економіко-політичну ситуацію в світі, готельний бізнес продовжує активно розвиватися. Мета випускної кваліфікаційної роботи – дослідження теоретичних і методологічних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо міжнародної конкурентноспроможності готельної мережі «AccorHotels». Виходячи з мети роботи були поставлені та виконані наступні завдання: - розглянути класифікацію конкурентних переваг підприємства; - ознайомитись з особливостями формування конкурентних переваг готельного підприємства; - провести оцінку конкурентного профілю готельної мережі «AccorHotels»; - внести пропозиції щодо підвищення конкурентної позиції підприємства; - запропонувати впровадження сучасних інформаційних технологій на готельному підприємстві «AccorHotels». Об’єкт дослідження – процес міжнародної конкурентоспроможності готельної мережі «AccorHotels». Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади міжнародної конкурентоспроможності готельної мережі «AccorHotels».

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation