Розроблення цифрового бренду роботодавця

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У даній статті розглядається тема управління цифровим брендом роботодавця в сучасному онлайн-середовищі. Представлено концепцію цифрового бренду роботодавця та його складові, які визначають успішність позиціонування компанії на ринку праці. У статті обговорюються інструменти цифрового брендингу, які допомагають залучити та утримати талановитих співробітників, такі як платформи соціальних мереж, стратегії контент-маркетингу та інші інструменти цифрового маркетингу для формування корпоративної культури та залучення персоналу до бренду роботодавця також розглядається. This article explores the topic of managing the digital employer brand in today’s online environment. It presents the concept of the digital employer brand and its components that determine the success of positioning the company in the labor market. The article discusses digital branding tools that help attract and retain talented employees, for instance, platforms like social media, strategies such as content marketing, and various other digital technologies for shaping corporate culture and engaging employees with the employer brand is also examined

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Друзь, Д. (2024). Розроблення цифрового бренду роботодавця. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 191 –195). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid