ТЕХНОЛОГІЇ МІЖНАРОДНОЇ ДИСТРИБУЦІЇ ПОСЛУГ ГОТЕЛЮ "КНЯЖА ГОРА"
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність дослідження. В умовах ринкових відносин важливим
фактором успішного бізнесу підприємств сфери гостинності є підвищення
конкурентоспроможності закладу та елементів доведення послуг до
споживачів. Процеси глобалізації та диференціації споживчого попиту
сприяють зростанню ролі дистрибуції в аспекті підвищення якості послуг.
Активний розвиток IT-технологій, інтеграція в різні галузі, ефективне
використання в менеджменті численних профілів і напрямів бізнес -діяльності
не обійшло стороною і сферу гостинності. Висока конкуренція серед
учасників ринку активізує їх на пошук максимально ефективних методів.
Необхідність інновацій у системі дистрибуції підприємств сфери гостинності
сьогодні обумовлена змінами ринку, якім сприяє поява нових можливостей із
задоволення потреб споживачів послуг готельного господарства.
Таким чином, актуальність роботи визначається відсутністю системних
досліджень шляхів підвищення ефективності роботи підприємств сфери
гостинності за рахунок використання системи дистрибуції.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Аналіз праць F. K. Ferner, V.
C. Middleton, Ph. Kotler, J. Bowen, A. Domansra свідчить про те, що у
перерахованих джерелах проблеми дистрибуції в індустрії гостинності
одержали непряме освітлення. Перелічені автори значну увагу приділяють
питанням системи дистрибуції підприємств сфери гостинності, розробці
окремих елементів менеджменту, вдосконаленню методів менеджменту,
інформаційному забезпеченню функціонування управлінських систем.
Мета дослідження. Метою випускної кваліфікаційної роботи є
дослідження теоретичних і методологічних засад та розроблення практичних
рекомендацій щодо використання технологій міжнародної дистрибуції
послуг готелю.
Завдання дослідження. Виходячи з поставленої мети, завданнями
даної роботи є:
розглянути теоретичні основи використання технологій
міжнародної дистрибуції послуг готелю
описати методичні підходи до впровадження технології
міжнародної дистрибуції послуг готелю;
надати організаційно-економічну характеристика готелю "Княжа
гора";
провести аналіз системи використання технологій дистрибуції
послуг готелю " Княжа гора ";
обґрунтувати програму впровадження міжнародної системи
дистрибуції послуг готелю;
розробити шляхи вдосконалення системи дистрибуційних
інновацій готелю "Княжа гора" на міжнародному ринку;
Предмет дослідження - теоретичні, методологічні та практичні засади
міжнародної дистрибуції послуг готелю "Княжа гора".
Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є процес формування
системи технологій міжнародної дистрибуції послуг готелю.
Методи дослідження. При виконанні випускної кваліфікаційної
роботи використані наступні методи дослідження: порівняльний аналіз,
системний аналіз, спостереження, моніторинг, аналіз і синтез,
соціометричний метод, контент-аналіз корпоративних документів.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА