Стандарти обслуговування VIP-споживачів заміського клубу «Selfish Club», с. Кийлів, Київська область
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми дослідження полягає у тому, що розвиток готельного
бізнесу характеризуються процесами посилення конкуренції та вимог до якості
обслуговування відвідувачів. Організація роботи закладів готельного бізн есу
базується на постійній взаємодії з їх клієнтами (гостями), що передбачає
встановлення двосторонньої взаємодії, в межах якої відбувається формування
лояльності споживачів послуг до готелів. Важливе місце у такій взаємодії
належить організації роботи підприємств готельного бізнесу з VIP-клієнтами,
які виступають не стільки джерелом доходів, скільки візитною карткою та
засобом посилення іміджу. Кожен готель прагне забезпечити найбільш
кофмортні умови обслуговування для своїх гостей. Прийом VIP -гостей є
доброю рекламою для готелю. VIP-гості суттєво впливають на успіх закладу
готельного бізнесу. Повідомлення про перебування особливо важливої персони
в тому чи іншому готелі потрапляють в ЗМІ, на телебачення. Таким чином,
підвищується рейтинг готелю. У книзі почесних гостей VIP-клієнти часто
залишають свої позитивні відгуки про проживання в готелі. Рекламний буклет
або проспект готелю часто починається з перерахування високопоставлених
людей, які відвідували даний готель.
Особливості дистрибуції готельних послуг розкриті у працях таких
науковців, як Мазаракі А.А., Бойко М.Г., Кулик М.І., Босовська М. В., Глєбова
А.О., Головкова Л. С., Гриньов Н. В., Дяченко Л. А., Горіна Г., Гризовська Л.О.,
Дорош І. В., Коркуна О., Холявка В., Демічковський А., Мельниченко С.В.,
Шеєнкова К.А., Мирошник Ю. А., Ромат Є. В., Алданькова Г. В., Топольник В.
Г., Ракова К. В. тощо. Вивчення літературних джерел свідчить про необхідність
подальшого обґрунтування теоретичних та практичних засад формування
систем дистрибуції послуг на підприємствах готельного бізнесу.
Мета випускної кваліфікаційної роботи – дослідження теоретичних
засад розроблення і реалізації стратегії формування стандартів обслуговування
VIP-споживачів.
Досягнення мети роботи передбачає вирішення таких завдань:
- здійснити аналітичний огляд літератури;
- дослідити методичні підходи до формування стратегій розвитку
взаємовідносин з VIP-споживачами послуг суб’єкта готельного бізнесу;
- навести організаційну та економічну характеристика підприємства;
- здійснити аналіз системи бізнес-процесів з розвитку взаємовідносин з
VIP-споживачами заміського клубу;
- провести моніторинг якості послуг VIP-споживачам заміського клубу;
- обгрунтувати стратегії удосконалення взаємовідносин з VIP-споживачами;
- здійснити оцінку результативності реалізації сервісних стратегій.
Об’єкт дослідження – процес розроблення і реалізації стандартів
обслуговування VIP-споживачів.
Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади
розроблення та реалізації стандартів обслуговування VIP-споживачів.
Основними методами дослідження в роботі є такі як загальнонаукові
методи (порівняння, дедукції та індукції, історико-логічний підхід, синтезу
наукових категорій, тощо), так і спеціальні методи економічних досліджень
(статистичний аналіз, графічний аналіз, економіко-математичні методи, методи
статистичного моделювання, тощо).
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА