241 Готельно-ресторанна справа
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Стандарти обслуговування VIP-споживачів заміського клубу «Selfish Club», с. Кийлів, Київська область(КНТЕУ, 2020) Харченко РостиславАктуальність теми дослідження полягає у тому, що розвиток готельного бізнесу характеризуються процесами посилення конкуренції та вимог до якості обслуговування відвідувачів. Організація роботи закладів готельного бізн есу базується на постійній взаємодії з їх клієнтами (гостями), що передбачає встановлення двосторонньої взаємодії, в межах якої відбувається формування лояльності споживачів послуг до готелів. Важливе місце у такій взаємодії належить організації роботи підприємств готельного бізнесу з VIP-клієнтами, які виступають не стільки джерелом доходів, скільки візитною карткою та засобом посилення іміджу. Кожен готель прагне забезпечити найбільш кофмортні умови обслуговування для своїх гостей. Прийом VIP -гостей є доброю рекламою для готелю. VIP-гості суттєво впливають на успіх закладу готельного бізнесу. Повідомлення про перебування особливо важливої персони в тому чи іншому готелі потрапляють в ЗМІ, на телебачення. Таким чином, підвищується рейтинг готелю. У книзі почесних гостей VIP-клієнти часто залишають свої позитивні відгуки про проживання в готелі. Рекламний буклет або проспект готелю часто починається з перерахування високопоставлених людей, які відвідували даний готель. Особливості дистрибуції готельних послуг розкриті у працях таких науковців, як Мазаракі А.А., Бойко М.Г., Кулик М.І., Босовська М. В., Глєбова А.О., Головкова Л. С., Гриньов Н. В., Дяченко Л. А., Горіна Г., Гризовська Л.О., Дорош І. В., Коркуна О., Холявка В., Демічковський А., Мельниченко С.В., Шеєнкова К.А., Мирошник Ю. А., Ромат Є. В., Алданькова Г. В., Топольник В. Г., Ракова К. В. тощо. Вивчення літературних джерел свідчить про необхідність подальшого обґрунтування теоретичних та практичних засад формування систем дистрибуції послуг на підприємствах готельного бізнесу. Мета випускної кваліфікаційної роботи – дослідження теоретичних засад розроблення і реалізації стратегії формування стандартів обслуговування VIP-споживачів. Досягнення мети роботи передбачає вирішення таких завдань: - здійснити аналітичний огляд літератури; - дослідити методичні підходи до формування стратегій розвитку взаємовідносин з VIP-споживачами послуг суб’єкта готельного бізнесу; - навести організаційну та економічну характеристика підприємства; - здійснити аналіз системи бізнес-процесів з розвитку взаємовідносин з VIP-споживачами заміського клубу; - провести моніторинг якості послуг VIP-споживачам заміського клубу; - обгрунтувати стратегії удосконалення взаємовідносин з VIP-споживачами; - здійснити оцінку результативності реалізації сервісних стратегій. Об’єкт дослідження – процес розроблення і реалізації стандартів обслуговування VIP-споживачів. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації стандартів обслуговування VIP-споживачів. Основними методами дослідження в роботі є такі як загальнонаукові методи (порівняння, дедукції та індукції, історико-логічний підхід, синтезу наукових категорій, тощо), так і спеціальні методи економічних досліджень (статистичний аналіз, графічний аналіз, економіко-математичні методи, методи статистичного моделювання, тощо).Документ Стратегії продажів послуг VIP- споживачам заміського клубу «Selfish Club», с. Кийлів, Київська область(КНТЕУ, 2020) Мельник МирославиАктуальність теми дослідження полягає у важливості VIP-сегменту споживачів для розвитку не лише готельного, але і туристичного та ресторанного бізнесу. Функціонування підприємств готельного бізнесу визначається постійним зростанням вимог до якості обслуговування та посиленням конкурентної боротьби. Розробка стратегії продажу послуг VIP-споживачам передбачає використання принципів довгострокового планування та специфіки розвитку luxure-сегментів ринку. Відсутність продуманої стратегії продажу VIP-споживачам у кінцевому результаті може призвести до втрати готелем даного сегменту ринку готельних послуг. Забезпечення стійких та ефективних відносин з VIP-споживачами на підприємствах готельного бізнесу є неможливим без врахування відповідних стратегічних аспектів та альтернативних шляхів оптимізації процесів обслуговування гостей. Особливості формування стратегії продажу послуг, у тому числі і VIP-споживачам, розкриті у працях таких науковців, як Бойко М.Г., М.І. Кулик, Босовська М. В., Ведмідь Н.І., Верезомська І.Г., Ворошилова Г.О., Галасюк С. С., Нездоймінов С. Г., Кіктенко З.П., Костинець В.В., Мельниченко С.В., Шеєнкова К.А., Мирошник Ю. А., Рогова Н.В., Рибакова С.М., Жукова А.Л., Романчук Л. Д., Морган Р., Парасураман А., тощо. Вивчення літературних джерел свідчить про необхідність подальшого обґрунтування теоретичних та практичних засад формування підходів до розвитку стратегії продажу послуг VIP-споживачам на підприємствах готельного бізнесу. Мета випускної кваліфікаційної роботи – дослідження теоретичних засад розроблення і реалізації стратегії продажів послуг VIP- споживачам суб’єкта готельного бізнесу. Досягнення мети роботи передбачає вирішення таких завдань: - розглянути теоретичні основи формування продажів послуг VIP-споживачам суб’єкта готельного бізнесу; - охарактеризувати методичні підходи до формування стратегій продажів послуг VIP- споживачам суб’єкта готельного бізнесу; - здійснити оцінювання процесу обслуговування споживачів заміського клубу; - провести моніторинг якості послуг VIP- споживачам заміського клубу; - здійснити аналіз політики продажів послуг VIP- споживачами заміського клубу; - обгунутвати сервісні інновації як складова стратегії продажів послуг VIP- споживачам; - визначити напрямки формування стратегії продажів послуг VIP -споживачам заміського клубу. Об’єкт дослідження – процес розроблення і реалізації стратегії продажів послуг VIP- споживачам суб’єкта готельного бізнесу. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації стратегії продажів послуг VIP- споживачам суб’єкта готельного бізнесу. Основними методами дослідження в роботі є такі як загальнонаукові методи (порівняння, дедукції та індукції, історико-логічний підхід, синтезу наукових категорій, тощо), так і спеціальні методи економічних досліджень (статистичний аналіз, графічний аналіз, економіко-математичні методи, методи статистичного моделювання, тощо).Документ СЕРВІСНІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP-СПОЖИВАЧІВ ЗАМІСЬКОГО КЛУБУ «SELFISH CLUB», С. КИЙЛІВ, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ(КНТЕУ, 2020) Єфімова АнжелікаАктуальність випускної кваліфікаційної роботи. На сучасному етапі глобалізації готельний бізнес характеризується посиленням конкуренції та невизначеністю зовнішнього середовища, що вимагає від менеджменту суттєвої структурної трансформації напрямів розвитку та ефективного використання ресурсів з метою збільшення обсягів надання послуг, підвищення лояльності споживачів, створення додаткової вартості через формування ефективної сервісної системи з урахуванням актуальних тенденцій ринку готельних послуг для сегментів VIP- споживачів, що вимагає реалізації сервісних стратегій, застосування сучасних управлінських інструментів. Саме тому, пошук нових стратегічних напрямів розвитку суб’єктів готельного бізнесу для сегментів VIP- споживачів та шляхів їх досягнення в сучасних умовах мінливості зовнішнього середовища, стали невід’ємною складовою пошуку шляхів розвитку лакшері готелів. Ступінь розробленості проблеми. Проблема формування сервісних стратегій є актуальною в різних сферах у тому числі в готельному бізнесі. Особливо гостро вона стоїть у сегменті VIP-споживачів готельних послуг, яка покликана формувати найвищий рівень готельного сервісу і являється невід’ємною складовою стратегій розвитку підприємства. [3, с. 57]. Питанню дослідження стратегій присвячені праці зарубіжних та вітчизняних вчених, серед яких необхідно зазначити А. Чандлер, Б. Карлофф, Г. Минцберг, Дж. Джонсон та К. Скулс, Х. Грьонрус та інших. Дослідженню сервісних стратегій присвятили свої роботи такі вчені як: Слиньков В., Павлик І., Ган Йонг та Лі Деронг, О. Моргулець, Б. Чернишов, В. Німчук, М. Туленков та інші. Кожен з згаданих вчених у своїх працях зазначали актуальність проблеми та визначив підходи щодо формування та впровадження сервісних стратегій в діяльність підприємств різних, проте питання реалізації сервісних стратегій в суб’єктах готельного бізнесу «лакшері» сегменту потребує подальшого вивчення. Метою випускної кваліфікаційної роботи є розроблення теоретичних і методологічних засад, науково-методичних і практичних рекомендацій з розроблення та реалізації сервісних стратегій суб’єкта готельного бізнесу. У відповідності до поставленої мети у роботі поставлено та вирішено такі завдання: визначено сутність сервісних стратегій економічних суб’єктів; розглянуто та доповнено характерні риси та особливості сервісних стратегій для сегментів VIP - споживачів в готельному бізнесі; удосконалено методичні підходи до оцінки ефективності сервісних стратегій; проведено дослідження організаційно-економічних передумов функціонування заміського клубу «Selfish Club», с. Кийлів, Київська область; здійснено оцінку діючих сервісних стратегій для сегментів VIP -споживачів досліджуваного підприємства готельного господарства; проведено оцінювання ефективності сервісних стратегій для сегментів VIP - споживачів підприємства готельного господарства; розроблено програму заходів щодо формування та реалізації сервісних стратегій для сегментів VIP - споживачів; сформовано напрями удосконалення сервісних стратегій для сегментів VIP - споживачів діючого підприємства готельного господарства; запропоновано підходи до підвищення ефективності реалізації сервісних стратегій для сегментів VIP – споживачів в підприємстві готельного господарства Об'єктом дослідження є процес формування та реалізації сервісних стратегій для сегментів VIP - споживачів суб’єкта готельного бізнесу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації сервісних стратегій суб’єкта ресторанного бізнесу. Методи дослідження. Теоретико-методологічною основою випускної кваліфікаційної роботи є положення сучасної економічної теорії, менеджменту, економіки, праці вітчизняних і зарубіжних учених щодо дослідження сервісних стратегій. Інформаційним забезпеченням дослідження є статистична, економічна, бухгалтерська інформація досліджуваного підприємства, нормативно-правові акти та статистичні матеріали України, звіти й аналітичні публікації організацій у сфері готельного бізнесу, довідково-інформаційні видання, вітчизняні та зарубіжні періодичні видання, наукова література, інформаційні ресурси мережі Інтернет. У роботі використано законодавчі та нормативні документи, що безпосередньо стосуються підприємств готельного бізнесу.