Основи управління якістю продукції на підприємстві
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Колб, С.
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Стаття присвячена вивченню основних аспектів та методів управління якістю продукції на підприємствах. У контексті постійно зростаючої конкуренції та змінних рин-кових умов, ефективне управління якістю стає ключовим чинником успіху для підприємств. Стаття розглядає теоретичні засади управління якістю, включаючи важливі аспекти такі як стандартизація, сертифікація, контроль якості та покращення процесів. Досліджуються сучасні підходи та інструменти управління якістю, такі як системи управління якістю ISO, методи Six Sigma та Total Quality Management (TQM). На основі аналізу теорії та практичного досвіду робиться висновок про важливість впровадження систематичного підходу до управління якістю для забезпечення конкурентоспроможності та стабільності підприємства на ринку
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Колб, С. (2024). Основи управління якістю продукції на підприємстві. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Технологія та функції менеджменту в організації. Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 96–104). Державний торговельно-економічний університет