Розвиток готельного оператора «Прем’єр Інтернешнл» в сегменті міжнародного MICE-туризму
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТЕУ
Abstract
Актуальність теми. Діловий туризм являє собою світовий феномен і на
даний момент є однією з лідируючих і високорентабельних галузей, що швидко
розвиваються. MІСЕ-туризм вважається основним і перспективним сегментом
ринку гостинності. Наразі, діловий туризм переживає фазу міжнародного,
глобального визнання. MІСЕ - туризм являє собою важливу деталь, за
допомогою якої розвиваються українські регіони, просувається їх потенціал на
вітчизняний та зарубіжний ринок. Забезпечення розвитку готельних операторів
на міжнародному ринку є дієвим інструментом для створення конкур ентного
середовища та підвищення якості готельних послуг. Розвиток національних
операторів на міжнародному ринку є важливим, оскільки сприяє
конкурентоспроможності суб’єктів туристичної діяльності країни, генерує
економічне зростання і стимулює економіку, зайнятість населення та валютні
надходження. Проте пандемія COVID-19 2020 року має вкрай негативний вплив
на сферу туризму, зокрема і на діловий туризм. Державне агентство розвитку
туризму України не надає навіть остаточних даних щодо збитків, оскільки
відсутня статистична інформація. У зв’язку з вищенаведеними фактами,
вивчення, аналіз та дослідження питань, пов’язаних з організацією і розвитком
ділового туризму є особливо актуальними, як ніколи важливим є аналіз наслідків
найбільшої кризи в сфері МІСЕ - туризму, вплив пандемії коронавірусу на
подальші перспективи розвитку бізнес-туризму.
Аналіз останніх досліджень та публікацій. Дослідженню розвитку
українського туризму присвячували свої праці: Босовська М. В. [4], Андренко І.
Б. [3], Мельниченко С. В. [18], Цибух В. І. [22] та ін. На противагу тематикою
ділового туризму та розвитку міжнародних готельних мереж в даному виді
туризму цікавилось менше коло науковців, впродовж останніх років ціла низка
вчених досліджують дану тему не лише в Україні, а й поза її межами. Динаміка
ділових турів, подальші перспективи є основним предметом вивчення та
дискусій для таких вчених, як Галасюк К.А.[7], Дехтяр Н.А.[9], Жученко В.
Г.[12], Конон Н. Є. [14], Брич В.Я. [5] . У зв’язку зі зростанням світового та
вітчизняного попиту на даний вид туризму та динамічним розвитком
міжнародних готельних мереж тема потребує подальших теоретичних та
практичних досліджень.
Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних і
методологічних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо розвитку
готельного оператора в сегменті міжнародного mice-туризму.
Виходячи з мети дослідження, у роботі поставлені наступні завдання:
- розкрити характеристику, сутність, роль та соціально-економічне значення
ділового туризму в готельному бізнесі;
- проаналізувати особливості організації та функціонування індустрії MICE-туризму в готельному бізнесі;
- дослідити тенденції розвитку бізнес-готелів в Україні;
- проаналізувати особливості організації MICE-заходів на готельному
підприємстві;
- охарактеризувати підвищення ефективності діяльності готельного об’єкту
через розвиток сегменту ділових зустрічей;
- запропонувати впровадження європейського досвіду організації MICE-заходів
у готелі;
- обґрунтувати напрями підвищення якості ділових послуг у готелі, виділити
особливості подальшого розвитку ринку бізнес-туризму;
Об’єктом дослідження є процес розвитку готельного оператора «Прем’єр
Інтернешнл» у сегменті міжнародного mice-туризму.
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади
розвитку готельного оператора «Прем’єр Інтернешнл» у сегменті міжнародного
mice-туризму.
Методи дослідження. Методичними засадам магістерської випускної
кваліфікаційної роботи є наукові наробки українських і зарубіжних дослідників,
які стосуються розвитку бізнес-туризму в сфері послуг, зокрема в готельному
бізнесі.
Description
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА