Корпоративна система інтернет-маркетингу готельного оператора «REIKARTZ HOTEL GROUP»
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми. В сучасному світі маркетингові заходи щодо
просування товару повинні корегуватися відповідно до змін у навколишньому
середовищі, актуальності, змісту пропозицій готельних підприємств, зростан ня
запитів, вимог до послуг, зростання чисельності від потенційних гостей до
постійних.
На даний момент розвиток готельної сфери в Україні здійснюється під
впливом процесів глобалізації, поступового переходу до інформаційно-технологічних інновацій та зростання конкурентної боротьби. Для того щоб
вижити в умовах жорсткої конкуренції і зайняти гідне місце на міжнародному
готельному ринку, необхідно створювати якісний готельний продукт, згідно
міжнародних стандартів, здатний задовольнити запити гостей готелю і здійснювати
його просування та реалізацію. Саме тому у всіх сферах бізнесу, в тому числі і в
готельному, підприємства використовують глобальну мережу Інтернет. Саме цей
факт спонукав до створення нового виду маркетингу – Інтернет-маркетинг, що
означає «реалізація діяльності суб’єктів підприємства на електронному ринку».
В умовах швидкого зростання темпів розвитку інноваційних технологій
використання Інтернет-комунікації – це велика перевага у рамках загальної
маркетингової стратегії підприємств, які зараз працюють через електронну пошту,
через медіа ресурси, через соціальні сторінки. Такою галуззю є готельна індустрія,
яка вживає різноманітні підходи для залучення уваги потенційних гостей та
майбутніх успішних бронювань.
Мета і завдання випускної кваліфікаційної роботи. Метою магістерської
роботи є дослідження та обґрунтування сутності корпоративної системи Інтернет-маркетингу, а також розроблення напрямів удосконалення корпоративної системи
Інтернет-маркетингу готельного оператора «Reikartz Hotel Group».
Досягнення поставленої мети зумовило потребу розгляду та вирішення
наступних завдань теоретичного та практичного характеру, а саме:
- розкрити сутність поняття «корпоративної системи Інтернет-маркетингу»
готельного підприємства;
- визначити причини використання Інтернет-маркетингу в сучасних
підприємствах;
- розглянути класифікацію основних форм та видів інструментів Інтернет-маркетингу;
- проаналізувати особливості аудиторії корпоративної системи Інтернет -маркетингу;
- дослідити діяльність готельного оператора «Reikartz Hotel Group»;
- проаналізувати використання корпоративної системи Інтернет-маркетингу
готельним оператором «Reikartz Hotel Group»;
- визначити загальні тенденції готельного оператора «Reikartz Hotel Group»
та інших готельних підприємств щодо впровадження нових інструментів Інтернет-маркетингу;
- виявити проблеми щодо використання інструментів Інтернет-маркетингу в
готельних підприємствах України;
- визначити напрями вдосконалення корпоративної системи Інтернет -маркетингу в готельних підприємствах України;
- запропонувати шляхи вирішення проблем корпоративної системи
Інтернет-маркетингу готельного оператора «Reikartz Hotel Group».
Об’єктом дослідження є процес розроблення корпоративної системи
Інтернет-маркетингу готельного оператора.
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади
застосування корпоративної системи Інтернет -маркетингу готельного оператора
«Reikartz Hotel Group».
Методи дослідження. Теоретичною основою дослідження є наукові праці
вітчизняних та зарубіжних вчених, які працювали у сфері гостинності, маркетингу
та рекламної діяльності. Для дослідження рекламної діяльності у мережі Інтернет
застосовувались такі методи як: спостереження, порівняння, узагальнення, аналіз,
ретроспективний та перспективний аналіз, графічні методи.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА