ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ГОТЕЛЮ «ФЕОФАНІЯ», М. КИЇВ

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність теми. Сучасний маркетинг орієнтований на формування нової парадигми, яка адекватно відображає процеси трансформації реклами в інформаційному суспільстві. Потреби реалізації індивідуалізованого маркетингу, який відображає результати моніторингу споживчих переваг, впровадження адекватних маркетингових стратегій, забезпечення двосторонньої взаємодії зі споживачами пов'язані з діджитал-технологіями та цифровим маркетингом. Інтернет є інноваційним полем маркетингових комунікацій, де сфокусовані можливості кардинальної трансформації сучасної реклами та виникають принципово нові відносини з споживачами як користувачами мережі. Однак до сих пір відсутня загальна теоретико-методологічна основа прийняття раціональних рішень щодо використання інструментів цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг є основиним інструментом в сучасних реаліях, особливо в період пандемії COVID-19. Однак поряд з тим існують і проблеми, обумовлені недостатнім рівнем знань фахівців в сфері цифрового маркетингу, особливо для малих підприємств, в яких даним направленням самостійно займаються працівники підприємств готельного господарства. Цифровий маркетинг для українських компаній є ефективним способом донесення інформації до споживачів, посередників та інших бізнес-партнерів. Вирішенню проблем впродаження цифрового маркетингу присвячені праці багатьох зарубіжних вчених, зокрема, Т. Бокаревої, Я. Вороніна, А. Висоткіна, А. Годіна, Т. Дейнекіна, Ф. Джефкінса, Т. Кеглера, В. Комарова, І. Крилова, М. Курасової, Т. Парамонової, В. Рогова, В. Холмогорова, У. Хенсона, І. Успенського та вітчизняних науковців В. Гужви, І. Козак, М. Макарової, Н. Меджибовської, Л. Пономаренко. У працях характеризуються технічні аспекти цифрового маркетингу, оцінюються різні його складові з точки зору їх ефективності для підприємства та висвітлюються лише окремі аспекти управління цифровим маркетингом у діяльності суб’єкта готельного бізнесу. Мета та завдання дослідження. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-методичних засад цифрового маркетингу та та формування практичних рекомендацій щодо їх імплементації у діяльність суб’єкта готельного бізнесу. Для досягнення мети у роботі поставлені наступні завдання:  провести аналітичний огляд аналіз теоретичних засад формування та реалізації цифрового маркетингу;  навести методичні засади цифрового марктеингу;  виявити канали цифрового марктеингу;  здійснити стратегічний аналіз діяльності готелю «Феофанія»;  провести оцінку ступеню використання інструментів цифрового маркетингу готелю;  здійснити діагностику застосування цифрового маркетингу готелю у конкурентному середовищі;  розробити програму заходів з удосконалення системи цифрового маркетингу готелю;  спрогнозувати результативність запропонованих заходів. Об'єктом дослідження процес реалізації цифрового маркетингу у діяльності суб’єкта готельного бізнесу. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних проблем, пов'язаних з розробкою методів цифрового маркетингу. Методи дослідження. У випускній кваліфікаційній роботі використано сукупність наукових методів дослідження: аналізу і синтезу, абстрагування, узагальнення (для розкриття економічної суті явищ та обґрунтування категоріального апарату), абстрагування – для формулювання узагальнених висновків на основі системного аналізу і синтезу теорії й практики аналізу цифрового маркетингу; статистичні та аналітичні розрахунки - для дослідження фактографічної інформації; порівняння - для зіставлення даних підприємств у динаміці; групування - для визначення залежностей; монографічний — для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та зарубіжних вчених з проблем інтернет-маркетингу; розрахунково-конструктивний — для обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності управління цифровим маркетингом; графічний - для наочного зображення результатів дослідження.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation