Бізнес проект ресторану формату «Quick and casual» у місті Києві

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність дослідження. На сучасному етапі розвиток підприємств ресторанного бізнесу залишається одним з пріоритетних напрямків економічного зростання. Формування потенціалу функціонування закладів ресторанного бізнесу - це один із пріоритетних напрямів менеджменту. Із позицій менеджменту результативність організації безпосередньо залежить від ефективної діяльності її людських ресурсів. Проектування закладу ресторанного господарства передбачає врахування ряду організаційних характеристик, особливостей розвитку бізнесу. Також організаційна складова проектування ресторану тісно пов’язана з урахуванням особистісних, соціально-психологічних, мотиваційних чинників виступає важливою складовою системи управління підприємствами ресторанного бізнесу. Тому дослідження організаційних аспектів проектування ресторанного бізнесу дозволяє визначити перспективні шляхи підвищення ефективності його використання. Аналіз останніх досліджень та публікацій. Особливості організаційної складової проектування закладів ресторанного господарства розглянуто у працях таких авторів, як Білецька І.М., Вінтоняк С. М., Кісь Я. П., Чирун Л. Б., Гакова М. В., Гакова М. В., Козак К. Б., Г. Ф. Маркова., Козубова Н. В., Літинська В. А., Мілашовська О.І., Грянило А.В., Ніфатова О.М., Ковальова К.Л., Пилипенко О. В., Пислару І. О., Присакар І., Ткаченко О. П., Томаля, Т.С., Фальченко О. О. та інші. Вивчення літературних джерел свідчить про необхідність подальшого обґрунтування теоретичних та практичних засад організаційного проектування на підприємствах ресторанного бізнесу. Основна бізнес-ідея проекту полягає у відкритті ресторану формату «Quick and Casual» у місті Києві, який має бути прибутковим та отримати стабільний розвитк на ринку ресторанних послуг м. Києва. Мета проекту – розробка проекту ресторану формату «Quick and Casual» у місті Києві за результатами комплексу організаційно-технологічних, дослідницько-інноваційних та маркетингових методів та з урахуванням вимог законодавчих документів НАССР та ISO. 8 Досягнення мети проєкту передбачає вирішення наступних завдань:  обгрунтування локації, неймингу та атмосфери ресторанного господарства;  розробка організаційного плану;  розробкуа концептуального меню та плану випуску продукції;  обґрунтування механізму організації виробництва з урахуванням енергоефективності;  пропозиції щодо напрямків впровадження системи контролю якості та безпечності ресторанної продукції;  оцінка бюджету та термінів окупності проекту;  оцінка за економічними показниками перспективи подальшого розвитку закладу. Об’єкт дослідження – процес бізнес-проектування ресторану. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та прикладні засади ефективного функціонування та стратегічного розвитку ресторану.

Опис

ВИПУСКНА ВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис