Бізнес проект ресторану формату "FISH FOOD"у місті Києві
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми. Риба у нас не настільки популярна як,
наприклад, м'ясні страви, так склалося історично. Риба є корисним
продуктом, але фактор корисності сам по собі поки далекий від того, щоб цей
продукт отримав автоматичне розвиток в повсякденному харчуванні.
Споживач, може, підсвідомо і готовий поміняти м'ясо на рибу в своєму
раціоні, але тут в справу втручається економічна складова. Дика морська
риба в Україні дорожче м'яса. Середній чек в рибному ресторані швидкого
харчування по формулі« шматок риби, плюс салат, плюс напій »складе ніяк
не менше 170-200 грн. Раціон ресторану формату «Fish food» апріорі
залежить від сезонності. Диких лососів у нас видобувають лише з червня по
жовтень, крабів ловлять тільки в місяці, в назвах яких є буква «р». Є види
риб і молюсків, вилов яких і зовсім триває не більше півтора-двох місяців.
Відповідно, якщо в м'ясному ресорані близько 90% лінійки - це традиційні
страви, а 10% - сезонні, то в ресторану формату «Fish food» кількість
сезонних страв буде доходити до 40%. Тому саму концепцію ресторану
формату «Fish food» для уникнення такої тенденції планується розробка
унікального меню, де асортимент риби буде не тільки морської екзотичної,
але і з використання звичайного асортименту Української фауни. В
дизайнерському плані в ресторані планується використання акваріумів з
живою рибою, що теж буде зацікавлювати певний сегмент ринку споживачів.
Тобто відкриття ресторану формату «Fish food» є унікальною та дуже
специфічною ідеєю в м. Києві, тому і попит на таку послугу буде великий.
Мета випускного кваліфікаційної роботи – за результатами
комплексу організаційно-технологічних, дослідницько-інноваційних та
маркетингових методів та бізнес-проект об’єкта ресторанного бізнесу.
Відповідно до поставленої мети визначено наступні завдання:
1. Визначити концептуальні засади діяльності об’єкта відповідно до
категорії і місткості. Обґрунтувати форму утворення формату «Fish food» в
м. Києві, контингент споживачів, перелік та особливості послуг, що
надаються.
3. Структурувати торговельно-виробничий процес закладів
ресторанного господарства, обґрунтувати організацію роботи їх структурних
підрозділів.
4. Розробити інтер’єр та екстер’єр формату «Fish food». Дизайнерське
рішення торговельної зали ресторану.
5. Визначити і обґрунтувати організаційно-правовий статус об’єкта;
побудувати органи управління; визначити системи і процедури управління;
розробити організаційну структуру управління; розробити штатний розпис.
6. Обґрунтувати операційні доходи об’єкта; спланувати поточні затрати
та основні економічні показники діяльності. Оцінити ефективність
капіталовкладень, окупності проекту.
Об’єкт дослідження – процес бізнес-проектування об’єкта
ресторанного бізнесу за визначеним формату «Fish food»
Предмет дослідження – теоретичні, методичні та прикладні засади
ефективного функціонування та стратегічного розвитку закладу
ресторанного господарства
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА