Бізнес проект ресторану формату "French food" у місті Києві

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність теми. За результатами аналізу ресторанного бізнесу протягом наступних років збережеться тренд правильного харчування, здорового способу життя, екологічність та свідомий підхід до використання природних ресурсів. Споживач все більше усвідомлює взаємозв’язок між своїм раціоном харчування і здоров’ям, а тому намагається вживати в їжу більше корисних інгредієнтів і страв. Продовжує набирати обертів попит на національні кухні — споживачі надають перевагу стравам певних регіонів із локальних продуктів. Особливості проектованого закладу є поєднання традиційного та унікального підходів до звичних страв французької кухні, концепції закладу та меню в цілому. Пріоритет перед основними конкурентами полягає у тому, що ресторан пропонуватиме страви нової та класичної французької кухні, зокрема спеціалізується на домашній пасті та равіоллі. Готуються по традиційним рецептам с качкою, морепродуктами, кроликом, білими грибами і різними соусами та начинками. Мета і задачі дослідження. Метою роботи є за результатами комплексу організаційно-технологічних, дослідницько-інноваційних та маркетингових методів та з урахуванням вимог НАССР та ISO розробити проект об’єкта ресторанного бізнесу за результатами оцінювання маркетингових, економічних, виробничих факторів та з урахуванням інженерних, ергономічних, екологічних вимог здатного задовольнити широкі потреби споживачів. Для реалізації поставленої мети автором проекту були визначені наступні завдання: провести маркетингові дослідження регіонального ринку продукції та послуг ресторанного господарства в ареалі діяльності майбутнього закладу ресторанного господарства з метою обґрунтування доцільності проектування французького ресторану; обґрунтувати маркетингову стратегію та розробити заходи щодо підвищення рівня конкурентопридатності закладу на наступні періоди; розробити концепцію закладу обґрунтувавши тип, спеціалізацію, спрямування на споживачів; розробити виробничу програму закладу; визначити необхідну кількість та види виробничого устаткування; розробити схему обслуговування відвідувачів закладу; розрахувати економічну ефективність проекту. Об’єкт дослідження – процес бізнес-проектування об’єкта ресторанного бізнесу за визначеним форматом Предмет дослідження – теоретичні, методичні та прикладні засади ефективного функціонування та стратегічного розвитку французького ресторану. Методи дослідження в роботі під час написання проекту було використано такі економічні методи дослідження: - системного аналізу для визначення концепції проектованого закладу, стратегії розвитку підприємства; - економічного прогнозування аналізу для оцінки економічних передумов діяльності проектованого закладу.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation