Бізнес-проект ресторану формату "STREET FOOD" у м.Києві
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми в україні відкривається все більше вуличних кафе за типом формату
«Street Food». Меню закладів «Street Food» є дуже різноманітним: в них
представлені як традиційні страви, так і екзотичне меню (переважно азіатська
кухня). Вуличні кав'ярні та кафе у форматі «Street Food» - не новина для всього
світу. На Заході їх називають «pop-up-ресторанами». Формат вуличних
ресторанів з'явився в 90-і роки минулого століття, розвиваючись паралельно в
США і на Кубі. У європейську культуру мода на pop-up прийшла в 2000-х:
подібні заклади почали відкриватися в Англії, щоправда, не як постійно діючі
точки, а лише в якості різдвяної традиції. Але з часом ідею підхопили у всій
Європі, переставши асоціювати її виключно з зимовими святами. Стимулює
розвиток даного формату для України те, що заклад може відкрити будь-хто,
спробувавши можливість бути ресторатором де завгодно - біля метро, на
покинутому заводі, на пляжі або близько бізнес-центру. Оскільки мобільне
кафе може переїхати на нове місце в будь-який момент, для його організації не
потрібно офіційних дозволів щодо виділення території.
Діяльність закладів ресторанного господарства в Україні підпадає під
вплив ряду факторів, а також вимагає дотримання ряду нормативних та
технічних вимог. Проектування ресторану дозволяє створити дієву бізнес-модель закладу, яка буде орієнтована на задоволення інтересів власників та
споживачів продукції. Основна бізнес-ідея проекту полягає у розробці
необхідної документації та проведенні техніко-економічного обґрунтування
створення закладу ресторанного господарства у форматі Street Food.
Мета випускної кваліфікаційної роботи – за результатами комплексу
організаційно-технологічних, дослідницько-інноваційних та маркетингових
методів з урахуванням вимог НАССР та ISO розробити бізнес-проект об’єкта
ресторанного бізнесу.
Об’єкт дослідження – процес бізнес-проектування об’єкта ресторанного
бізнесу за визначеним форматом.
Предмет дослідження – теоретичні, методичні, технологічні та прикладні
засади застосування ресторанних технологій ресторанного бізнесу у бізнес-проектуванні.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА