Управління професійною компетентністю персоналу НВО КНТЕУ, м. Київ

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність дослідження. У ринкових умовах господарювання одним із першочергових чинників розвитку підприємств різних сфер діяльності є персонал загалом та кожен працівник зокрема. Підприємство повинно сприяти професійному розвиткові своїх працівників, оскільки розвиток персоналу забезпечує розвиток підприємства. На сучасному етапі розвитку ринку головною цінністю та перевагою в конкурентній боротьбі є якість людського капіталу. Очевидно, що найбільшу увагу потрібно приділити питанням розвитку, професійного навчання, службового та кар’єрного просуванн я персоналу, тобто тим чинникам, які здатні впливати на компетенції та компетентність кожного задіяного працівника на підприємстві, тому постійне підвищення підприємством компетенцій та удосконалення кваліфікацій своїх працівників є одним із важливих факторів його успіху. Аналіз останніх наукових досліджень і публікацій з проблеми та визначення питань, що не вирішені. Теоретичні та прикладні положення, пов’язані із дослідженнями управління людськими ресурсами та підвищенням компетенцій персоналу, висвітлені у працях вітчизняних та закордонних науковців, зокрема: управління персоналом досліджували такі вчені, як Л. Балабанова, О. Кузьмін, О. Матросов, В. Рульєв, Л. Семів та ін.; розвиток професійної компетентності розглядали М. Афанасьєв, Р. Беннет, Х. Грехем, Т. Чернова; управління професійною компетенцією персоналу вивчали А. Крилова, Р. Колосова, І. Петенко тощо; професійну підготовку фахівців у вищій школі досліджували такі вчені, як А. Алексюк, В. Бондар, О. Гура, В. Євдокимов, А. Капська, М. Шкіль, О. Ярошенко та ін. У працях цих та інших вчених розкрито сутність поняття “компетенція” та “компетентність”, класифікацію компетенцій персоналу, виокремлено переваги та недоліки застосування тих чи інших методів підвищення компетенції та професійного розвитку і навчання працівників. Попри численні напрацювання у цій сфері, сьогодні недостатньо охарактеризовано ці поняття, а також, оскільки немає чіткого розмежування понять “компетенція” і “компетентність”, управлінці багатьох підприємств часто плутають і ототожнюють ці терміни та розуміють їх як один загальний термін. Сьогодні кожне підприємство самостійно встановлює перелік важливих та ефективних для себе компетенцій та самостійно визначає розуміння поняття «компетенція». Аналіз публікацій засвідчив, що розвиток професійної компетентності персоналу є досить складною науково-практичною проблемою. Залишається актуальним уточнення сутності та змісту поняття «компетентність персоналу», потребують подальшого вдосконалення підходи щодо розвитку професійної компетентності персоналу з урахуванням гнучких та мінливих стратегій організації ресторанної діяльності. Мета роботи – дослідження теоретичних засад та розроблення рекомендацій щодо управління професійною компетентністю пе рсоналу суб’єкта ресторанного бізнесу. Об’єкт дослідження – процес управління професійною компетентністю персоналу суб’єкта ресторанного бізнесу. Предметом дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади управління професійною компетентністю пе рсоналу суб’єкта ресторанного бізнесу. Завдання дослідження: - Провести аналітичний огляд літературних джерел; - Розглянути методологічні засади управління професійною компетентністю персоналу; - Здійснити стратегічний аналіз субєкта ресторанного бізнесу; - Надати визначенння впливу чинників на управління професійною компетентністю персоналу; - Провести оцінку діючого механізму управління професійною компетентністю персоналу; - Обгрунтувати програми заходів з управління професійною компетентністю; - Проаналізувати прогнозування результативності реалізації запропонованих заходів.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation