Менеджмент якості послуг ресторану «Кітаіка», м. Київ

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність теми якість послуги – це показник, що формується під впливом вподобань споживачів і визначає ступінь їх задоволеності від спожитої послуги. В умовах сучасності попит на послуги харчування є нестабільним та конкуренція на ринку є високою, що спричиняє необхідність постійного вивчення, контролю та вдосконалення рівня якості послуг. Для цього необхідно забезпечити ефективний менеджмент якості ресторанних послуг використовуючи нові сучасні методи. Нині менеджмент якості є одним із найбільш актуальних завдань підприємства. За рахунок використання сучасних методів менеджменту якості можливо досягти лідируючих позицій на ринку. Високий рівень якості є запорукою ефективної роботи підприємства, що дозволяє збільшити обсяги продажів та отримати більші доходи. Метою випуcкної кваліфікаційної роботи є узагальнення та розвиток теоретичниx заcад, розробка практичниx рекомендацій щодо управління якістю послуг. Мета доcлідження обумовила поcтановку такиx оcновниx завдань: ­ визначити сутність та основні напрями розвитку менеджменту якості послуг; ­ узагальнити методичні засади управління якістю послуг ресторану; ­ проаналізувати діяльність ресторану «Кітаіка»; ­ охарактеризувати результативність діючої системи менеджменту якості ресторану «Кітаіка»; ­ дослідити вплив чинників на якість послуги ресторану «Кітаіка»; ­ розробити заходи щодо покращення управління якості послуг ресторану «Кітаіка»; ­ обґрунтувати ефективність впровадження запропонованих заходів щодо удосконалення менеджменту якості послуг ресторану «Кітаіка». Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації удосконаленої менеджменту якості послуги ресторану «Кітаіка». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних підходів та практичних засад формування товарної інноваційної політики на підприємстві. Методи дослідження. Під час виконання випускної кваліфікаційної роботи застосовувалася сукупність загальних та специфічних наукових методів. Проведено аналіз фінансових показників діяльності підприємства за 2017-2019 роки. Розраховано фінансово-господарські показники ефективності діяльності ресторану «Кітаіка». Проведено SWOT-аналіз якості послуг ресторану «Кітаіка» на інтернет платформах Google, TripAdvisor, Instagram. Проведено порівняльний аналіз відгуків на інтернет платформах Google, Instagram/Facebook, TripAdvisor. Застосовано анкетування споживачів ресторану «Кітаіка». Розроблено будинок якості послуги харчування та якості служби доставки ресторану «Кітаіка».

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation