Маркетингова стратегія ресторану «II Molino», м. Київ

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність теми зумовлена тим, що у діяльності ресторанного бізнесу маркетингова стратегія є невід’ємною частиною господарювання. Стратегія є перш за все необхідною для того, щоб встигати за змінами, які відбуваються в жорсткому конкурентному середовищі. Крім того, маркетингова стратегія формується для попередження можливості виникнення кризових ситуацій, які можуть бути пов’язані з цими змінами та для забезпечення умов постійного успішного функціонування підприємства. На сьогодні, модернізація маркетингової стратегії в ресторанному бізнесі є особливо актуальним, так як Україна переживає кризу, яка пов’язана з пандемією COVID-19. У зв’язку з затяжним карантином, при якому люди змушені самоізолюватись вдома і виходити з помешкань тільки в разі крайньої необхідності, ресторанний бізнес є одним із тих, хто поніс найбільший збиток. Так, як всі ресторани зачинені для відвідувачів, ресторанний бізнес не мав можливості розвиватись, і діючі маркетингові стратегії, на жаль, безсилі. Виходячи з цих обставин у випускній кваліфікаційній роботі було запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії для реабілітації підприємств ресторанної сфери в після карантинний період. Заходи, у першу чергу, мають бути спрямовані на повернення довіри людей до публічних місць, доведення до людей інформації про безпечність ресторану, про достовірність дотримання персоналом ресторану всіх норм безпеки згідно з чинним законодавством і правилами гігієни та санітарії. У першому розділі випускної кваліфікаційної роботи було визначено теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства ресторанного господарства, проведено аналітичний огляд джерел та наукових праць з відповідної тематики. Крім того, було проаналізовано методологічні засади формування маркетингової стратегії. У другому розділі було проведено оцінку існуючої маркетингової стратегії ресторану «il Molino», проаналізовано маркетингову діяльність ресторану на сучасному етапі. Було проведено дослідження основних чинників впливу на реалізацію маркетингової стратегії підприємства та оцінено результативність діючої стратегії маркетингу на підприємстві ТОВ «il Molino». У третьому розділі випускної кваліфікаційної роботи було розроблено та запропоновано напрями удосконалення маркетингової стратегії ресторану «il Molino», обґрунтовано програму заходів щодо реалізації маркетингової стратегії та спрогнозовано можливі результати від реалізації маркетингової стратегії досліджуваного підприємства. Рівень дослідженості теми. На даний момент рівень дослідженості теми є дуже низьким, так як ця проблема залишається актуальною до сьогодні та потребує подальших, більш глибоких досліджень основних принципів формування маркетингової стратегії підприємств у сфері ресторанного бізнесу у період пандемії. Багато зарубіжних дослідників займалися дослідження теорії та процесу формування маркетингової стратегії, зокрема такі, як: Ф. Котлер [3], Г. Армстронг [3], Г. Бохлер [41], К. Штерн [42], В. Вонг [18], О. Адлер [1], С. Гаркавенко [13], А. Федорченко [38], Ю. Лонгвіна [23], В. Божкова [8], Т. Решетілова [33] та інші. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних засад формування та реалізації маркетингової стратегії, а також розроблення рекомендацій щодо її імплементації в діяльність суб’єкту ресторанного бізнесу. Для досягнення поставленої мети було визначено та виконано такі завдання: − досліджено сутність управління маркетинговою діяльністю підприємства та визначено основні методи оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства; − визначено вплив конкурентної боротьби на управління маркетинговою діяльністю підприємства; − визначено вплив факторів зовнішнього маркетингового середовища на діяльність досліджуваного підприємства; − проведено аналіз внутрішнього середовища та маркетингової діяльності підприємства; − визначено основні проблеми управління маркетинговою діяльністю підприємства; − запропоновано та економічно обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах конкурентної боротьби. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації маркетингової стратегії суб’єкту ресторанного бізнесу. Об’єктом дослідження є процес формування і реалізації маркетингової політики на підприємстві ТОВ «il Molino». У роботі було використано такі методи дослідження як матричні, математичні, статистичні та метод прогнозування.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation