Програми мотивації праці персоналу готелю "ALFAVITO", м. Київ

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність теми. Глобалізація економіки та інформатизація суспільства, прогресивний розвиток науки, техніки й технологій, інноваційність і висока науко-місткість сучасного виробництва висувають особливі вимоги до працівників вітчизняних підприємств. Тому проста наявність професійно-кваліфікаційних навичок уже не задовольняє потреб нинішнього виробництва, котрі вимагають від працівників швидкого реагування, адаптивності, лояльності та мобільності, готовності відповідати за делегованими повноваженнями, постійного прагнення до професійного зростання, самовдосконалення як особистісних, так і ділових якостей, розвитку трудового й інноваційного потенціалів, а також співробітництва в колективі, соціальної відповідальності, підтримки ділової етики, трудової дисципліни та корпоративної культури. Це обумовлює необхідність випереджального, тобто стратегічно орієнтованого, управління розвитком працівників та формуванням ефективних програм мотивації персоналу. На даному етапі склалися певні теоретичні передумови для наукового обґрунтування особливостей програм мотивації праці. Зокрема, дослідження в цьому напрямку проводилися такими авторами, як А.П. Єгоршин, В.М. Данюк, С.Я. Єлецьких, Л.В. Лазоренко, О.В. Посилкіна, З.М. Пушкар, Б.Т. Пушкар, І.Г. Сивицька, А.В. Синиченко та ін. На основі аналізу наукових публікацій теоретиків встановлено, що наразі висвітлено більшість загальних питань щодо програм мотивації персоналу. Проте тенденцією розвитку ресторанно-готельного та туристичного бізнесу є подальше зростання конкуренції на ринку та посилення вимог до якості обслуговування. Одним з провідних факторів забезпечення якісного обслуговування в індустрії гостинності є персонал. Тому подальше дослідження питання розробки та реалізації програм мотивації персоналу суб’єкта готельного бізнесу лишається вкрай важливим. Мета роботи – дослідження теоретичних засад формування і реалізації програм мотивації персоналу та розроблення рекомендацій щодо їх імплементації в діяльність суб’єкта готельного бізнесу. Виходячи з поставленої мети, в роботі необхідно вирішити наступні завдання: 1. Провести аналітичний огляд літературних джерел щодо засад формування програм мотивації персоналу суб’єкта готельного бізнесу. 2. Визначити методологічні засади формування програм мотивації персоналу. 3. Провести стратегічний аналіз діяльності суб’єкта готельного бізнесу. 4. Визначити вплив чинників на реалізацію програм мотивації персоналу. 5. Оцінити результативність діючих програм мотивації персоналу. 6. Обґрунтувати пропозиції щодо підвищення ефективності діючих програм мотивації персоналу. 7. Провести прогнозування результативності програм мотивації персоналу. Об’єкт дослідження – процес формування і реалізації програм мотивації персоналу суб’єкта готельного бізнесу. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації програм мотивації персоналу суб’єкта готельного бізнесу. Методи дослідження. Для проведення комплексного та системного аналізу були використані загальнотеоретичні методи (аналіз, синтез, індуктивно-дедуктивний аналіз, моделювання та загальна теорія систем, теорія діяльності, економіко-статистичні методи), а також система емпіричних методів (спостереження, співбесіда, метод експертних оцінок). Проведено компаративний аналіз основних теоретичних положень, що визначають сутність і зміст розроблення та реалізації програм мотивації персоналу суб’єкта готельного бізнесу; зіставлення і оцінка точок зору провідних вітчизняних і зарубіжних фахівців з обраної проблематики.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation