ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РЕКЛАМНОГО ТА PR-АГЕНТСТВА

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У підручнику розглянуто теоретичні та практичні основи організації діяльності рекламних та PR-агенцій. Представлено класифікацію цих підприємств за різноманітними класифікаційними ознаками. Подано ґенезу та еволюцію розвитку рекламного та PR-бізнесу в світі та Україні. Проведено оцінку українського ринку реклами та PR, визначено тенденції його розвитку. Викладено підходи до формування асортименту послуг рекламної та PR-агенції, цін на різноманітні рекламні та PR-продукти. Представлено способи формування оплати послуг рекламного та PR-агентства. Подано етапи управління стосунками з клієнтами рекламних та PR-агентств, особливості проведення та участі підприємств в рекламних та PR-тендерах. Надано підходи щодо впровадження CRM-системи на підприємствах рекламного та PR-бізнесу, способи просування послуг агенцій. Підручник містить багато прикладів з організації роботи українських та зарубіжних підприємств рекламного та PR-бізнесу. Видання призначено для науковців, викладачів, студентів і рекламної спільноти в агенціях та підприємствах-замовників, а також для тих, хто вивчає питання організації роботи рекламних та PR-агенцій.

Опис

MANAGEMENT OF THE ADVERTISING AND PR AGENCY ACTIVITIES The coursebook deals with the theoretical and practical foundations of organizing the activities of advertising and PR agencies. The classification of these enterprises by various classification criteria is presented. The genesis and evolution of the development of advertising and PR business in the world and Ukraine are presented. An assessment of the Ukrainian advertising and PR market is made, and trends in its development are identified. Approaches to the formation of the range of the advertising and PR agency services, prices for various advertising and PR products are outlined. The ways of forming payment for the services of an advertising and PR agency are presented. The stages of managing relationships with clients of advertising and PR agencies, peculiarities of conducting and participating in advertising and PR tenders are presented. Approaches to implementing a CRM system in advertising and PR businesses, ways to promote agency services are provided. The coursebook contains many examples of Ukrainian and foreign advertising and PR companies management. The publication is intended for scholars, academic staff, students and the advertising community in agencies and client companies, as well as for those who study the management of advertising and PR agencies.

Ключові слова

реклама, PR-агенція, PR-бізнесу, advertising, PR-agency, PR-business

Бібліографічний опис

Мельникович, О. М. (2023). Організація роботи рекламного та PR-агентства. Державний торговельно-економічний університет. https://doi.org/10.31617/p.knute.2021-119 Melnykovych, O. (2023). Management of the Advertising and PR Agency Activities. State University of Trade and Economics https://doi.org/10.31617/p.knute.2021-119

UDC

Orcid

Pages