Журналістика та реклама: вектори взаємодії
Ескіз недоступний
Дата
2024-03-29
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У тезах доповідей науково-практичної конференції висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій та етичність їх використання, стан та перспективи розвитку журналістської та рекламної діяльності в Україні; відображено результати досліджень науковців, молодих вчених, аспірантів та студентів щодо новітніх напрямів розвитку журналістики та рекламних комунікацій.
Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст мате
ріалівнесуть автори.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Файвішенко, Д., (від. ред.). Журналістика та реклама: вектори взаємодії. Державний торговельно-економічний університет. https://doi.org/10.31617/k.knute.2023-03-29