ЖУРНАЛІСТИКА ТА РЕКЛАМА: ВЕКТОРИ ВЗАЄМОДІЇ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Журналістика та реклама: вектори взаємодії(Державний торговельно-економічний університет, 2024-03-29)У тезах доповідей науково-практичної конференції висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій та етичність їх використання, стан та перспективи розвитку журналістської та рекламної діяльності в Україні; відображено результати досліджень науковців, молодих вчених, аспірантів та студентів щодо новітніх напрямів розвитку журналістики та рекламних комунікацій. Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст мате ріалівнесуть автори.Документ JOURNALISM FACING THE CHALLENGE OF THE RUSSIAN-UKRAINIAN WAR(State University of Trade and Economics, 2024) Dobrodum, Olga; Martinyuk, Eduard; Nykytchenko, Olena