ЖУРНАЛІСТИКА ТА РЕКЛАМА: ВЕКТОРИ ВЗАЄМОДІЇ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ ШІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФАКТЧЕКІНГУ ТА ПРОТИДІЇ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Яцюк, Д.; Державний торговельно-економічний університетДокумент ПРОСУВАННЯ МАГАЗИНУ ТАКТИЧНОГО ОДЯГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ямненко, В.; Державний торговельно-економічний університетДокумент ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Якушевська, О.; Петрова, В.; Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУДокумент ПІДХОДИ ТА АЛГОРИТМИ ВИЯВЛЕННЯ АНОМАЛІЙ У ВЕБДОДАТКАХ: МЕТОДИ, АДАПТАЦІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Яковець, В.; Ужгородський національний університетДокумент РОЗРОБЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ БРЕНДУ В ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ (НА МАТЕРІАЛІ NETFLIX)(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Якименко, В.; Шкуров, Є.; Державний торговельно-економічний університетДокумент ПРОБЛЕМА СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМНОГО КРЕАТИВУ ПІД ЧАС ВІЙНИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Шудрак, І.; Алданькова, Г.; Державний торговельно-економічний університетДокумент МЕДІАЛОГІЯ ЯК КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ТА СВОБОДИ СЛОВА(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Шудрак, І.; Кияниця, Є.; Державний торговельно-економічний університетДокумент НЕЙРОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Шкуров, Є.; Сипливий, А.; Державний торговельно-економічний університетДокумент ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА РЕКЛАМНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЖУРНАЛІСТИЦІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Шараєвська, Ю.; Державний торговельно-економічний університетДокумент THE CRISIS OF TRUST IN MEDIA AND ADVERTISING: HOW TO REBUILD CREDIBILITY IN THE AGE OF FAKE NEWS AND DISINFORMATION?(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Sapiński, Aleksander; Lisun, Yanina; Bielsko-Biała University of Applied Sciences, PolandДокумент МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ В КАЗАХСТАНІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Шаймерденова, М.; Казахська національна академія мистецтв ім. Темірбека ЖургєноваДокумент СПІВПРАЦЯ МЕДІА ТА БІЗНЕСУ: ВИКЛИКИ НЕЗАЛЕЖНОСТІ В УМОВАХ РИНКОВИХ РЕАЛІЙ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Фігура, В.; Бучацька, І.; Державний торговельно-економічний університетДокумент ТРАНСФОРМАЦІЯ ЖУРНАЛІСТСЬКИХ ФОРМАТІВ У ДОБУ TIKTOK ТА YOUTUBE(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Фігура, В.; Добродум, О.; Державний торговельно-економічний університетДокумент МЕДІАМАНІПУЛЯЦІЇ В РЕКЛАМНІЙ ІНДУСТРІЇ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Файвішенко, Д.; Державний торговельно-економічний університетДокумент РЕКЛАМА В TІКTОК ТА INSTAGRAM: ЯК СТВОРЮВАТИ ВІРУСНИЙ КОНТЕНТ ДЛЯ БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Рябець, О.; Шкуров, Є.; Державний торговельно-економічний університетДокумент ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Мацковський, В.; Київський національний університет будівництва і архітектуриДокумент ПРОБЛЕМА ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ КОМУНІКАЦІЇ З «ТОКСИЧНИМ» ЛІДЕРОМ В АРМІЙСЬКОМУ ПІДРОЗДІЛІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Матвєєв, В.; Київського інституту Національної гвардії УкраїниДокумент КЕЙСИ УСПІШНОЇ СПІВПРАЦІ ЖУРНАЛІСТІВ ТА РЕКЛАМОДАВЦІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Любарська, Д.; Державний торговельно-економічний університетДокумент МЕДІАСТИЛЬ МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ: ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Лозенко, І.; Кияниця, Є.; Державний торговельно-економічний університетДокумент ВПЛИВ ЕНЦИКЛОПЕДІЇ «ВІКІПЕДІЯ» НА ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ластовець, Н.; Харківський національний університет радіоелектронікиДокумент РОЛЬ PR-АГЕНТСТВА У ФОРМУВАННІ РЕПУТАЦІЇ БРЕНДУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Коновалова, А.; Мельникович, О.; Державний торговельно-економічний університетДокумент ПСИХОЛОГІЯ КОЛЬОРУ В РЕКЛАМІ: ЯК ВПЛИНУТИ НА СПОЖИВАЧА?(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Коновалова, А.; Алданькова, Г.; Державний торговельно-економічний університетДокумент БЛОГІНГ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Коновалова, А.; Файвішенко, Д.; Державний торговельно-економічний університетДокумент ВПЛИВ СУЧАСНИХ МЕДІА НА ІНСТИТУТ СІМ’Ї В УКРАЇНІ: ЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ПЕРСПЕКТИВИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Клименко, А.; Український державний університет ім. Михайла ДрагомановаДокумент ФЕНОМЕН ВЕДИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СУЧАСНІСТЬ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Клименко, А.; Український державний університет ім. Михайла ДрагомановаДокумент ВПЛИВ ЦИФРОВИХ МЕДІА НА ФОРМУВАННЯ МЕДІАРЕАЛЬНОСТІ: МЕХАНІЗМИ, ДИНАМІКА ТА СОЦІАЛЬНІ НАСЛІДКИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Кияниця, І.; Кияниця, Є.; Державний торговельно-економічний університетДокумент МАНІПУЛЯЦІЇ В МЕДІА ПІД ЧАС ШИРОКОМАСШТАБНОЇ ВІЙНИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Карпенко, В.; Ковінько, М.Документ УПРАВЛІННЯ НОВИНАМИ: МІЖ ЖУРНАЛІСТИКОЮ І ПІАРОМ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Іванова, О.; ОНУ ім. І. І. МечниковаДокумент НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО МЕДІАЛОГІЇ, ЕТИЧНІ НОРМИ ТА ПРИНЦИПИ В МЕДІА(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Замула, С.; Державний торговельно-економічний університетДокумент РОЛЬ ВІДЕОРЕКЛАМИ У ПРОСУВАННІ БРЕНДУ: ВАЖЛИВІСТЬ ВІЗУАЛЬНОЇ ТА АУДІАЛЬНОЇ СКЛАДОВОЇ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Голік, О.; Шепель, С.; Державний торговельно-економічний університетДокумент РЕКЛАМА В УКРАЇНІ: ШЛЯХ ЗМІН(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Голік, К.; Добродум, О.; Державний торговельно-економічний університетДокумент РЕКЛАМНА ЕВОЛЮЦІЯ: ГОЛОВНІ ТРЕНДИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Голік, К.; Бучацька І.; Державний торговельно-економічний університетДокумент ЛІДЕРИ ДУМОК ЯК ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАТОРИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ(2025) Глинський, Н.; Мороз М.; Донець В.; Національний університет «Львівська політехніка»; Економічний університет у ВроцлавіДокумент ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВІДБУДОВИ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПОГЛЯД АРХІТЕКТОРІВ, БУДІВЕЛЬНИКІВ ТА ЖУРНАЛІСТІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гетун, С.; Кайгородцев, Ю.; КНУБАДокумент ЗАКРИТТЯ «ГОЛОСУ АМЕРИКИ» – ОБМЕЖЕННЯ ДОСТУПУ ДО НЕЗАЛЕЖНИХ НОВИН(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гандзюк, В.; Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла КоцюбинськогоДокумент ВПЛИВ ВІЙНИ НА СТУДЕНТСЬКУ МОЛОДЬ: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІН У ЖИТТІ СТУДЕНТІВ НУБІП УКРАЇНИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Вакулик, І.; Національний університет біоресурсів і природокористування УкраїниДокумент УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Брюхно, О.; Шкуров, Є.; Український державний університет ім. Михайла Драгоманова; Державний торговельно-економічний університетДокумент ЕМОЦІЙНІ ТРИГЕРИ В РЕКЛАМІ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАНІПУЛЯЦІЇ ТА ПЕРЕКОНАННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Бучацька, К.; Шкуров, Є.; Державний торговельно-економічний університетДокумент СОЦІАЛЬНІ ПРОЄКТИ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ PR-КОМУНІКАЦІЇ СУЧАСНИМИ КОМПАНІЯМИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Баранецька, А.; Максишко, Д.; Запорізький національний університетДокумент ТЕМА ВІЙНИ В УКРАЇНСЬКИХ МЕДІА: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Балалаєва, О.; Національний університет біоресурсів і природокористування УкраїниДокумент DIGITAL MARKETING MANAGEMENT PRINCIPLES(2025) Melnikov, A.; State University of Trade and EconomicsДокумент MARKETING COMMUNICATIONS SYSTEM(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Wu, LingLing; Henan institute science and technologyДокумент POSTMODERNISM AS ANTIHUMANISM(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Aslanov, C.; Academy of the Hebrew LanguageДокумент INTERCULTURAL COMMUNICATION AND THE INFLUENCE OF MASS ME DIA IN THE DIGITAL AGE(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Professor, A.Sh.; Kazakh National Academy of Arts named after Temirbek ZhurgenovДокумент Журналістика та реклама: вектори взаємодії(Державний торговельно-економічний університет, 2025-03-25)У тезах доповідей науково-практичної конференції висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій та етичність їх використання, стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні; відображено результати досліджень науковців, молодих вчених, аспірантів та студентів щодо новітніх напрямів розвитку журналістики та рекламних комунікацій. Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст матеріалів та дотримання академічної доброчесності несуть автори. Редакційна колегія може не поділяти думки авторів.Документ ЦИФРОВИЙ МЕДІАРИНОК У ВОЄННИЙ ТА ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОДИ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Яцюк, Дмитро; Державний торговельно-економічний університетДокумент ТРЕНДИ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ НА 2023 РІК(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Шкарупа, Дмитро; Державний торговельно-економічний університетДокумент ЛІТЕРАТУРНА КРИТИКА ЯК СФЕРА ЖУРНАЛІСТИКИ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Шакун, Олеся; Шкуров, Євген; Запорізький національний університет; Державний торговельно-економічний університетДокумент ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ СУЧАСНОЇ РЕКЛАМИ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Чернявська, Оксана; Харківській національний університет імені В.Н. КаразінаДокумент ВИСВІТЛЕННЯ ВІЙНИ В УКРАЇНІ В МЕДІАЛОГІЧНИХ СТУДІЯХ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Цуркан, Анна; Файвішенко, Діана; Державний торговельно-економічний університетДокумент TRAVEL-ЖУРНАЛІСТИКА(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Фелістович, Анастасія; Державний торговельно-економічний університетДокумент TRAVEL-ЖУРНАЛІСТИКА В ТЕЛЕВІЗІЙНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ ЗМІ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Толкач, Аліна; Державний торговельно-економічний університетДокумент ОСОБЛИВОСТІ РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ НА СПОРТИВНОМУ САЙТІ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Тарасюк, Володимир; ДВНЗ «Ужгородський національний університет»Документ ТЕРМІНОЛЕКСЕМА ЕНЦИКЛОПЕДІЯ В СУЧАСНОМУ НАУКОВОМУ, НЕНАУКОВОМУ Й РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ: КОНФЛІКТ АКАДЕМІЧНОГО АСКЕТИЗМУ ТА ОБИВАТЕЛЬСЬКОГО МЕРКАНТИЛІЗМУ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Степаненко, Микола; Національний університет біоресурсів і природокористування УкраїниДокумент ТРАВЕЛОГИ В СИСТЕМІ ЖАНРІВ ЖУРНАЛІСТИКИ: ІСТОРИЧНИЙ ЕКСКУРС(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Семашко, Тетяна; Національний університет біоресурсів та природокористування УкраїниДокумент РЕКЛАМНИЙ АУДІО- ТА ВІДЕОКОНТЕНТ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Самардак, Олександр; Дубовик, Тетяна; Державний торговельно-економічний університетДокумент ВИКЛИКИ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ПРИ ВВЕДЕННІ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РИНОК РЕКЛАМИ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Савченко, Марія; Добродум, Ольга; Державний торговельно-економічний університетДокумент ГЕНДЕРНА ДИСКРИМІНАЦІЯ ЯК ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ РЕКЛАМИ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) П’ятак, Анна; Державний торговельно-економічний університетДокумент ДО ПИТАННЯ ПРО ВПЛИВ PR-ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОСУВАННІ ТОРГОВОЇ МАРКИ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Орішко, Марина; Державний торговельно-економічний університетДокумент МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯК ЧИННИК ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Одаренко, Вероніка; Файвішенко, Діана; Державний торговельно-економічний університет
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »