ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (за матеріалами ТОВ «Телестудія «Служба Інформації»», м. Київ)

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність теми. В даний час традиційні ЗМІ використовують соціальні мережі, як частину маркетингового просування. Стрімкий розвиток Інтернету і процес конвергенції вплинули на спосіб споживання контенту, що спричинило за собою потребу користувача в отриманні інформації «тут і зараз», а також змусило телеканали створити свої онлайн-версії і бути присутніми в соціальних мережах. Практично у кожного великого ЗМІ є акаунти в декількох соціальних мережах. Конвергенція телевізійних каналів і інтернет-майданчиків засновала початок для такого явища, як Social Media Marketing (SMM2) телеканалів, і на даний момент без активного розвитку акаунтів в соціальних мережах телеканали можуть програвати своїм конкурентам та втрачати лояльність аудиторії. Сучасні умови супроводжуються загостренням конкурентної боротьби й погіршенням умов ведення бізнесу, що призводить до необхідністі удосконалення маркетингової діяльності підприємства в напрямку ґрунтовного вивчення ринку, виявлення основних характеристик та особливостей його розвитку й формування ефективного комунікаційного комплексу на основі сучасних інструментів і механізмів просування. Соціальні медіа є не тільки новим каналом поширення інформації для ЗМІ, а й засобом побудови більш складних процесів взаємодії з аудиторією, встановлення з нею безперервного діалогу. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження існуючої організації рекламної діяльності підприємства в соціальних мережах (на прикладі ТОВ «Телестудія «Служба інформації»») та розробка програми просування на основі отриманого досвіду від проходження практики та вивченого матеріалу. Досягнення зазначеної мети передбачає вирішення наступних завдань: – розглянути діяльність та конкурентне середовище ТОВ «Телестудія «Служба інформації»»; – проаналізувати організацію рекламної діяльності в соціальних мережах ТОВ «Телестудія «Служба інформації»»; – обґрунтувати цілі, вибір цільової аудиторії та стратегію рекламної діяльності ТОВ «Телестудія «Служба інформації»» в соціальних мережах; – розробити програму рекламної діяльності ТОВ «Телестудія «Служба інформації»» в соціальних мережах. Об'єктом кваліфікаційної роботи є процес організації рекламної діяльності підприємства в соціальних мережах. Предметом є практичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства в соціальних мережах. Інформаційна основа дослідження . В ході роботи були використані статті в наукових журналах, публікації періодичної преси, в тому числі і в мережі Інтернет, статистичні дані, звіти вітчизняних і зарубіжних організацій. Методи дослідження. В процесі роботи використовувалися наступні методи: узагальнення та порівняння, методи збору та обробки інформації для визначення конкурентного середовища, методи конкретизації, абстракції, табличний і графічний методи; порівняння конкурентів тощо. Практична значимість отриманих результатів полягає в тому, що розроблені матеріали будуть використовуватись у рекламній діяльності в соціальних мережах ТОВ «Телестудія «Служба інформації»» у 2020 – 2021 році. Важливо, що дані отримані в результаті дослідження можуть бути використані для формування цілей та стратегії рекламної кампанії на 2020 – 2021 рік.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation