ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (за матеріалами ТОВ «Телестудія «Служба Інформації»», м. Київ)
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТЕУ
Abstract
Актуальність теми. В даний час традиційні ЗМІ використовують соціальні
мережі, як частину маркетингового просування. Стрімкий розвиток Інтернету і
процес конвергенції вплинули на спосіб споживання контенту, що спричинило за
собою потребу користувача в отриманні інформації «тут і зараз», а також змусило
телеканали створити свої онлайн-версії і бути присутніми в соціальних мережах.
Практично у кожного великого ЗМІ є акаунти в декількох соціальних мережах.
Конвергенція телевізійних каналів і інтернет-майданчиків засновала початок для
такого явища, як Social Media Marketing (SMM2) телеканалів, і на даний момент без
активного розвитку акаунтів в соціальних мережах телеканали можуть програвати
своїм конкурентам та втрачати лояльність аудиторії. Сучасні умови
супроводжуються загостренням конкурентної боротьби й погіршенням умов
ведення бізнесу, що призводить до необхідністі удосконалення маркетингової
діяльності підприємства в напрямку ґрунтовного вивчення ринку, виявлення
основних характеристик та особливостей його розвитку й формування ефективного
комунікаційного комплексу на основі сучасних інструментів і механізмів
просування. Соціальні медіа є не тільки новим каналом поширення інформації для
ЗМІ, а й засобом побудови більш складних процесів взаємодії з аудиторією,
встановлення з нею безперервного діалогу.
Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження існуючої організації
рекламної діяльності підприємства в соціальних мережах (на прикладі
ТОВ «Телестудія «Служба інформації»») та розробка програми просування на
основі отриманого досвіду від проходження практики та вивченого матеріалу.
Досягнення зазначеної мети передбачає вирішення наступних завдань:
– розглянути діяльність та конкурентне середовище ТОВ «Телестудія «Служба
інформації»»;
– проаналізувати організацію рекламної діяльності в соціальних мережах
ТОВ «Телестудія «Служба інформації»»;
– обґрунтувати цілі, вибір цільової аудиторії та стратегію рекламної діяльності
ТОВ «Телестудія «Служба інформації»» в соціальних мережах;
– розробити програму рекламної діяльності ТОВ «Телестудія «Служба
інформації»» в соціальних мережах.
Об'єктом кваліфікаційної роботи є процес організації рекламної діяльності
підприємства в соціальних мережах.
Предметом є практичні аспекти організації рекламної діяльності
підприємства в соціальних мережах.
Інформаційна основа дослідження . В ході роботи були використані статті в
наукових журналах, публікації періодичної преси, в тому числі і в мережі Інтернет,
статистичні дані, звіти вітчизняних і зарубіжних організацій.
Методи дослідження. В процесі роботи використовувалися наступні методи:
узагальнення та порівняння, методи збору та обробки інформації для визначення
конкурентного середовища, методи конкретизації, абстракції, табличний і
графічний методи; порівняння конкурентів тощо.
Практична значимість отриманих результатів полягає в тому, що
розроблені матеріали будуть використовуватись у рекламній діяльності в
соціальних мережах ТОВ «Телестудія «Служба інформації»» у 2020 – 2021 році.
Важливо, що дані отримані в результаті дослідження можуть бути використані для
формування цілей та стратегії рекламної кампанії на 2020 – 2021 рік.
Description
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА