РЕКЛАМНІ ЗАХОДИ ПІДПРИЄМСТВА У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (за матеріалами ТОВ «МАЯК-КАП», м. Київ)
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТЕУ
Abstract
Сьогодення суттєво відрізняється від минулих епох швидким розвитком
інформаційних технологій та пов’язаних з ними процесів, які впливають на всі
сфери життя. Виникнення мережі інтернет – один із основних проявів подібних
процесів. Своїй появі, інтернет зобов’язаний науково-технічному прогресу та
бажанню людей миттєво отримувати інформацію. В свою чергу, реклама має
постійно бути актуальною і використовувати всі доступні їй сучасні технології.
Внаслідок цього, виникнення інтернет-реклами було закономірним процесом.
Інтернет-реклама характеризується недорогою передачею великих обсягів
даних, доступністю створення рекламних кампаній, можливістю повного
спостереження за діями аудиторії та точним таргетингом.
Присутність зворотного зв’язку є однією з найбільших переваг інтернет-реклами, так як рекламодавець отримує всі потрібні йому данні про покупця та
може сформувати точну картину цільової аудиторії. Крім того, дії ЦА в інтернет-рекламі володіють власними відмінними рисами, і тому спілкування з ними
повинно проходити по іншому сценарію, аніж в класичних каналах комунікації.
Тому, в силу своєрідних властивостей мережі інтернет як сфери спілкування,
інтернет-реклама буде відрізнятись від звичайної. Інтернет -користувачі найбільш
примхливі та підготовлені, вони схильні менше довіряти непідтвердженим словам
та частіше перевіряти інформацію на достовірність.
Актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи полягає у необхідності
дослідження інструментів та видів онлайн реклами, і розумінні особливостей
просування підприємства у соціальних мережах та мережі інтернет. Завдяки
повному розумінню проблематики та особливостей інтернет-реклами, спеціаліст
зможе створити ефективну рекламну кампанію, яка буде враховувати всі змінні
цього процесу та їх зв’язок поміж собою.
Питання інтернет-реклами знаходять відображення в роботі таких
вітчизняних авторів як Береза А.М [1], Бойчук І.В [2] та Апопій В.В. [3]. Серед
сучасних зарубіжних авторів, як правило, розглядають Назайкіна О.М [4],
Шагдарову Б.Б [5], Бреда Арсона та Робінна Зеффа [6].
Мета випускної кваліфікаційної роботи – охарактеризувати рекламні заходи
ТОВ «Маяк-Кап» у мережі Інтернет та розробити рекомендації щодо їх
удосконалення на майбутній період.
В зв’язку з вибраною метою були поставлені такі завдання:
охарактеризувати конкурентне середовище ТОВ «Маяк-Кап»;
проаналізувати рекламні заходи ТОВ «Маяк-Кап» у мережі Інтернет;
обгрунтувати вибір цілей та цільової аудиторії для розробки
рекламних заходів ТОВ «Маяк-Кап» у мережі Інтернет;
розробити рекламні заходів ТОВ «Маяк-Кап» у мережі Інтернет.
Об’єктом випускної кваліфікаційної роботи є рекламна діяльність ТОВ
«Маяк-Кап» в мережі Інтернет.
Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти рекламної
діяльності ТОВ «Маяк-Кап» в мережі Інтернет.
Методами наукового дослідження, що використовуються у випускній
кваліфікаційній роботі будуть спостереження, вимірювання, індукція, дедукція та
експеримент. Спостереження виражається у вимірі, зборі, порівнянні, та
узагальнюванні метрик підприємства та конкурентів, які дозволяють сформувати
стратегічний та тактичний план рекламної діяльності ТОВ «Маяк-Кап».
Використовуючи індукцію, метод асоціацій, аналогій та SWOT-аналіз розроблено
рекомендації щодо удосконалення рекламних заходів у мережі Інтернет.
Description
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА