РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПОЛІГРАФІЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ПП «Астем», м. Полтава)

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність теми. Загострення конкурентної боротьби між організаціями призводить до того, що перед кожною компанією постає проблема пошуку власного оригінального шляху просування своїх послуг. В умовах висококонкурентного зовнішнього середовища для кожного підприємства питання формування ефективного фірмового стилю стає найбільш актуальним, оскільки це становить систему ідентифікації підприємства. Наявність фірмового стилю є необхідною умовою для успішного вирішення безлічі завдань, які пов’язані не тільки з просуванням і реалізацією пропозицій підприємства на ринку, але і для вирішення внутрішніх питань. За допомогою фірмового стилю формується впізнаваніс ть підприємства і пов’язаних з ним атрибутів: рекламних та друкованих видань, продукції, документації. Правильно створений фірмовий стиль підприємства дозволяє сформувати позитивний імідж, збільшити впізнаваність компанії або бренду на ринку, підвищити зростання ділової репутації. Крім того, продуманий фірмовий стиль гарантує високий рівень довіри. При відсутності чітко вираженого фірмового стилю компанії у споживача порушується цілісність її сприйняття і падає довіра до якості послуг, що надаються. Саме тому при будь-якому контакті з клієнтом потрібно застосовувати фірмовий стиль. В даний час розробка фірмового стилю – це обов’язковий етап становлення будь-якого бізнесу, будь то готельна мережа, банк чи виробниче підприємство. Унікальний, впізнаваний образ стає потужним інструментом маркетингових комунікацій, що дозволяє скоротити бюджет на просування завдяки знайомому образу підприємства. Питання вдосконалення комунікаційної діяльності підприємств взагалі, та фірмового стилю зокрема розглядались в роботах багатьох авторів. Серед них: Бернет Дж., Голубкова Е.Н., Добробабенко Н.С., Джефкинс Ф., Мокшанцев Р.І., Огилви Д., Романов С.С., Райс Е., Руделіус У., Ромат Є., Туватова В.Е., Федько В.П., Чабанюк Т.А., Шевченко Д.А. та ін. Але фірмовому стилю підприємств поліграфічної галузі вітчизняного ринку приділено ще недостатньо уваги і це потребує додаткових досліджень. Актуальність проблеми обумовила вибір теми, визначила мету та завдання випускної кваліфікаційної роботи. Мета роботи полягає у з’ясуванні особливостей та розробці фірмового стилю для підприємства, що надає поліграфічні послуги та виробляє комп’ютерну техніку. Реалізація поставленої мети передбачила розгляд та вирішення наступних завдань практичного характеру:  розглянути діяльність та конкурентне середовище ПП «Астем»,  проаналізувати айдентику підприємств, що працюють на ринку поліграфічних послуг та виробництва комп’ютерної техніки,  обґрунтувати доцільність та розробити концепцію фірмового стилю ПП «Астем»,  сформувати паспорт стандартів ПП «Астем». Об’єктом дослідження є процес розробки фірмового стилю підприємства. Предмет дослідження – практичні аспекти розробки фірмового стилю підприємства, що працює на ринку поліграфічних послуг та виробництва комп’ютерів. Методика дослідження. Основою випускної кваліфікаційної роботи є положення теорії маркетингових комунікацій. Частина дослідження опрацьована із застосуванням системного підходу до узагальнення положень щодо питань конкурентоспроможності підприємства та оптимізації його фірмового стилю. При узагальненні та виявленні факторів, що найбільш суттєво впливають на прийняття рішення про придбання послуги, використано абстрактно-логічний метод. Обробка даних здійснювалася з 6 використанням сучасних комп'ютерних технологій. Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти України, статистичні дані Державної служби статистики України, Всеукраїнської рекламної коаліції, офіційні сайти підприємств, що працюють на ринку поліграфічних послуг з пропозицією виробництва та продажу комп’ютерів, периферійних пристроїв та програмного забезпечення в Україні, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених з проблем маркетингових комунікацій взагалі та фірмового стилю зокрема, матеріали публікацій у періодичних виданнях, інформаційні матеріали, розміщені в мережі Інтернет, а також результати авторського дослідження. Практична цінність одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо вдосконалення фірмового стилю підприємства.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation