КОМУНІКАЦІЙНА КАМПАНІЯ PR-АГЕНТСТВА(за матеріалами ТОВ «ПАБЛІСІТІ 777», м. Київ)
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТЕУ
Abstract
Суть та актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи полягає у
тому, що посилена конкуренція на ринку PR послуг спонукає агентства
витрачати набагато більше зусиль і коштів для нагадування про себе та
просування своїх послуг. Сучасний ринковий простір сильно перенасичений
інформацією, через це дуже ускладнюються процеси формування попиту у
споживачів та здійснення на них маркетингового впливу.
В останні роки через розвиток засобів масової інформації, відбувся
значний розвиток маркетингових комунікацій. Використання телебачення,
радіо, комп’ютерних технологій, мобільних телефонів і т.д. привело до того,
що маркетингові комунікації стали більш ефективними та зрозумілими.
Комунікаційні кампанії покликані сприяти поліпшенню образу,
репутації та іміджу компанії, розвиток зв'язків з громадськістю та підтримку
гармонійних відносин з громадськістю. У більшості випадків вони засновані
на комплексному і багаторазовому використанні комунікаційних засобів і
рекламних матеріалів, об'єднаних загальною концепцією і планів впливу на
думки людей з метою підтримки певної репутац ії або іміджу.
Комунікаційна кампанія є дуже важливою для PR-агентства, адже вона
призначена для формування та підтримки громадської думки про компанію.
Правильно розроблені та донесені до громадкості комунікаційні заходи
допомагають у вирішенні конкретних проблем компанії.
Отже, заходи комунікаційної кампанії необхідні для формування
керованого іміджу агентства та його послуг. Завдяки продуманим і
спланованим заходам в свідомості громадськості закріплюється позитивний
імідж PR-агентства, зростає продаж його послуг. Без комунікаційної кампанії
агентство не може бути конкурентноспроможнім на ринку PR-послуг.
Мета випускної кваліфікаційної роботи – надання рекомендацій щодо
розробки комунікаційної кампанії за матеріалами PR-агентства «ПАБЛІСІТІ
777».
Об’єкт опрацювання: процес розроблення комунікаційної кампанії.
Предмет опрацювання: теоретичні та практичні засади формування
комунікаційної кампанії.
Для досягнення мети були поставлені наступні завдання:
1.Надання характеристики діяльності PR-агентства «ПАБЛІСІТІ 777».
2.Проведення аналізу комунікаційної діяльності PR-агентства
«ПАБЛІСІТІ 777».
3.Обгрунтування програми комунікаційної кампанії PR-агентства
«ПАБЛІСІТІ 777».
4.Розроблення макетів рекламних звернень PR-агентства «ПАБЛІСІТІ
777».
Практична цінність отриманих результатів під час написання випускної
кваліфікаційної роботи заключається у тому, що проаналізувавши діяльність
і комунікації PR-агентства «ПАБЛІСІТІ 777» була розроблена повноцінна
комунікаційна кампанія.
Якщо агентство візьме її для реалізації - вона допоможе вирішити певні
проблеми кампанії, сприяє покращенню іміджу та репутації агентства та
допоможе у налагодженні та підтримці зв’язків з громадкістю.
Методи дослідження, які використовувались під час написання
випускної кваліфікаційної роботи:
описовий – для характеристики діяльності агентства;
аналіз і синтез – для аналізу комунікаційної діяльності;
моделювання та формалізація – для розроблення комунікаційної
кампанії;
індукція, дедукція та узагальнення – для формування висновків та інші.
Вихідні дані для розробки теми: при написанні випускного
кваліфікаційного проекту були використані планові та звітні дані PR-агентства «ПАБЛІСІТІ 777», періодичні статті, українська та зарубіжна
теоретична і практична література, ресурси Інтернету, дані з офіційного
сайту агентства та власні розробки.
Description
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА