Рекламні комунікації закладу громадського харчування (за матеріалами ФОП «Даценко Жанна Юріївна», м. Київ)
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТЕУ
Abstract
Сучасний етап становлення в Україні ринкових відносин здійснюється на
засадах формування споживчо-орієнтованої економіки. Ключового значення для
підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств при цьому
набуває активізація їх маркетингової діяльності, однією з найважливіших
складових якої є реклама.
Щодо ресторанного господарства, як специфічної сфери національної
економіки, та його сучасного етапу розвитку, слід зазначити, що ті ґрунтовні
зміни, які сталися в ресторанній сфері останнім часом, безсумнівно на перший
план висувають проблему життєздатності підприємств ресторанного господарства
в умовах конкурентної боротьби [1].
Тому, застосовуючи на практиці маркетинговий підхід у вирішенні
зазначеної проблеми, підприємства ресторанної сфери звертаються до реклами, як
до потужного засобу пошуку споживача, який сьогодні є єдиним гарантом
успішності бізнесу. Тільки за умови налагодження зі споживачем тривалих
відносин, підприємства ресторанного господарства забезпечують собі умови
ефективного функціонування.
Вітчизняні підприємства ресторанного господарства не мають достатнього
досвіду і традицій щодо реклами і, як наслідок, на практиці стикаються з багать ма
труднощами в питаннях здійснення своєї рекламної діяльності, що і обумовило
подальше дослідження питань реклами саме в ресторанному господарстві [6].
Рекламні комунікації важливі сьогодні, як ніколи раніше. Навички пла-нування і реалізації реклами в життя користуються все більшим попитом в час ін-тегрованих комунікацій. Зростаюча роль рекламних комунікацій помітна як з по -зиції творчої стратегії, так і з позиції засобів рекламної діяльності.
Підкреслимо, що питаннями реклами займалося багато західних та
вітчизняних вчених, а саме: Дейан А., Картер Г., Огілві Д., Дьячук І., Ромат Є.В.,
Примак Т. та ін. Також у досліджуваній проблемі слід виділити вчених, які
вивчали специфіку ресторанного господарства: Аветисова А.О., Карсекін В.І.,
П’ятницька Н.О.
Метою випускної кваліфікаційної роботи є характеристика рекламних
комунікацій закладу громадського харчування (сімейного кафе «Кухня Поллі») та
розробка рекомендацій щодо просування його послуг
Завдання, які будуть реалізовані при виконанні випускної кваліфікаційної
роботи:
охарактеризувати конкурентне середовище ФОП «Даценко Жанна
Юріївна» (сімейного кафе «Кухня Поллі»);
проаналізувати рекламні комунікації ФОП «Даценко Жанна Юріївна»
(сімейного кафе «Кухня Поллі»);
обгрунтувати вибір засобів для рекламної кампанії для ФОП «Даценко
Жанна Юріївна» (сімейного кафе «Кухня Поллі»);
розробити рекламну кампанію для ФОП «Даценко Жанна Юріївна»
(сімейного кафе «Кухня Поллі»).
Об'єктом дослідження є процес формування рекламних комунікацій ФОП
«Даценко Жанна Юріївна» (сімейного кафе «Кухня Поллі»).
Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти процес у
формування рекламних комунікацій ФОП «Даценко Жанна Юріївна» (сімейного
кафе «Кухня Поллі»).
Методи, що використані для дослідження теми – аналіз, синтез, системний,
структурно-функціональний метод, описовий метод, компаративістський. Для
розділу І використані такі методи – аналіз, синтез, системний, категоріальний та
описовий методи. Розділ ІІ – системний, структурно-функціональний,
категоріальний, описовий, компаративістський методи, моніторинг, власний
досвід автора.
Базу джерел випускної кваліфікаційної роботи становлять:
теоретичні розробки сучасних вітчизняних та зарубіжних дослідників;
наукова література, журнали, підручники з реклами і зв’зків з
громадськістю;
зарубіжні та вітчизняні періодичні видання з досліджуваної тематики;
ресурси глобальної мережі Інтернет;
інформаційні продукти підприємства;
проведення власних досліджень, досвід автора роботи, особисті
контакти зі спеціалістами компанії.
Description
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА