РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «ПРО АССІСТАНС», м. Київ)
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТЕУ
Abstract
У сучасному світі суспільство споживання безперервно диктує нові
умови для підприємницької діяльності. У свою чергу, керівники компаній, і їх
помічники намагаються знаходити дієві шляхи з'ясування потреб цього
суспільства з метою максимального їх задоволення. Просування через
соціальні мережі є одним з таких шляхів. Він складається з комплексу
спеціальних заходів, спрямованих на використання певних соціальних мереж
в якості платформ для просування тих чи інших товарів і послуг. Даний вид
просування перетворився на потужний інструмент при роботі з іміджем
компанії і збільшенням лояльності серед цільової аудиторії.
Просування бізнесу за допомогою соціальних мереж проводиться
переважно двома напрямками – через офіційні профілі компанії і таргетовану
рекламу. Відповідно, потрібно докладний розгляд даних напрямків, оскільки
це важливо з точки зору розвитку репутації організації.
Актуальність теми обумовлюється тим, що люди набагато легше
діляться інформацією про себе і свої особисті інтереси в соціальних мережах,
ніж на інших майданчиках, в свою чергу, дана ситуація відкриває додаткові
можливості для PR-менеджерів і маркетологів індивідуалізувати і
сегментувати рекламні послання.
Метою даної роботи є дослідження рекламної діяльності підприємства в
соціальних мережах.
З урахуванням визначеної мети в роботі необхідно вирішити наступні
завдання:
навести організаційно-економічну характеристику ТОВ «ПРО
АССІСТАНС»;
проаналізувати особливості використання соціальних мереж у
популяризації ТОВ «ПРО АССІСТАНС»;
розробити проєкт технології просування ТОВ «ПРО АССІСТАНС» на
платформах Instagram та Facebook.
Об'єктом дослідження є процес комунікаційного просування ТОВ «ПРО
АССІСТАНС».
Предметом дослідження теоретико-методичні аспекти рекламної
діяльності рекламного агентства в соціальних мережах.
Методологічною і теоретичною базою роботи послужили положення
вітчизняних і зарубіжних фахівців у сфері зв'язків з громадськістю,
маркетингу, психології споживчої поведінки, медіакомунікацій, а також
сучасних інформаційних технологій таких як: Папирян Г. А, Марвін Б.,
Бородіна В. В., Назаров О. В., Сищикова А., Єфімов Е. Г., Ших К., Егертон-Томас К., Палли М., Карпов В. В., Солдатенков Д. В., Чумиков А. Н., Синицина
Про . Н., Азарова Л. В., Шишкін Д. П., Успенський І. В., Котлер Ф., Первушина
Е. А. і ін.
Емпірична база дослідження заснована на даних, які були отримані в
результаті застосування методів збору і аналізу інформації.
Description
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА