ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА (за матеріалами ТОВ «РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ «РІЧ МЕДІА», м. Київ

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Одним із основних завдань кожного підприємства є підвищення конкурентоспроможності через формування позитивного іміджу на ринку. Імідж грає істотну роль в оцінці конкурентоспроможності організації, і недостатня увага до його формування несе за собою негативні наслідки та збитки. Компанії мають потребу в певному іміджі, оскільки він несе за собою переваги, такі як увага ЗМІ, додатковий дохід, лояльність споживачів, ріст капіталізації, більш дешеві кредити, довіру партнерів, захищеність у кризовій ситуації. Тому тема дослідження особливостей управління іміджем рекламного агентства являється надзвичайно актуальною. Актуальність обраної теми в науковому, методичному і практичному аспектах підсилюється ще й тим, що до сьогодні ще не повною мірою використовуються системні дослідження проблем механізму особливостей управління іміджем рекламного агентства в сучасних умовах. Необхідність вирішення названих проблем і обумовила вибір теми, мети, завдань і структури роботи. Вагомий внесок у дослідження проблем теорії і практики управління іміджем підприємства шляхом рекламної кампанії віднесено праці таких дослідників як: К. І. Атаманcька, Н. C. Ілляшенкo, Д. О. Корж, І. П. Кринична, Н. В. Наліcна, Н. М. Саніна, С. М. Сірьогін, А. С. Сурай, М. В. Суслова, Д.С. Файвішенко та інші. Однак багато питань управління іміджем підприємства вивчені ще недостатньо, що негативно відбивається на практичному здійсненні діяльності підприємств та інших господарських структур. Це і визначило мету, завдання та напрямки дослідження. Мета дослідження полягає в розробці теоретичних і методичних положень, передумов і напрямів управління іміджем ТОВ «РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ «РІЧ МЕДІА»». Реалізація мети дослідження обумовила постановку та вирішення наступних завдань:  охарактеризувати діяльність рекламного агентства за матеріалами ТОВ «Річ медіа»;  провести аналіз сформованого іміджу ТОВ «Річ медіа»;  здійснити обґрунтування розробки іміджу рекламного агентства ТОВ «Річ медіа»;  розробити концепцію сформованого іміджу та оцінка його ефективності. Предметом дослідження є теоретико-практичні основи формування іміджу вітчизняного підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування та розвитку управління іміджем рекламного агентства ТОВ «РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ «РІЧ МЕДІА»». Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти України, періодичні видання, офіційні звіти та аналітичні публікації ТОВ «Річ медіа», матеріали вітчизняних і міжнародних конференцій, інформація мережі Інтернет, власні дослідження автора.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation