КОМУНІКАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ НА РИНКУ ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ (за матеріалами ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА», м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Комунікаційні процеси є основою сучасної діяльності підприємства в умовах динамічності функціонування ринку техніки і обладнання. Підприємство є як носієм, так і учасником комунікаційних процесів. Зважаючи на те, що розвиток та оптимізація внутрішніх комунікацій сприяє підвищенню ефективності функціонування внутрішнього середовища підприємства, вирішення питання оптимізації комунікаційних процесів набуває пріоритетності. Комунікація є одним з елементів взаємодії підприємства на ринку техніки та обладнання. Комунікаційна діяльність сьогодні посідає центральне місце серед засобів конкурентної боротьби. Посилення ролі комунікацій у боротьбі за покупця обумовлено особливостями маркетингового середовища сучасного вітчизняного ринку. Ефективна комунікаційна діяльність покликана не тільки надати споживачеві необхідні знання щодо характеристик і якості товарів і послуг, умов укладення угод, особливостей конкурентної пропозиції, а й викликати прихильність покупців, створити атмосферу емоційного взаєморозуміння, доброзичливості і довіри між виробником і споживачами, суспільством. Вищевикладене зумовлює актуальність теми дослідження. Питанням становлення і розвитку теорії комунікаційної діяльності присвячено чимало фундаментальних праць відомих фахівців. Проблемі застосування комунікацій присвячені теоретичні та практичні розробки відомих у цій сфері учених таких як: І.Кузнєцова, В. Бондар, Р. Кожухівська, І. Жалба, Р. Акша, Г. Армстронг, В.Полукаров, Т. Примак, Т. Лук'янець, Є. Голубкова, Т. Діброва, Ф. Котлер, К.Пацалюк, В. Крамаренко, І. Бондаренко, С. Гаргавенко, Г. Янковська, Н. Івашова, Р. Кожуховська. Аналіз праць цих та інших учених показав, що в Україні майже відсутні наукові дослідження, присвячені застосуванню комунікацій у господарській діяльності підприємств на ринку техніки та обладнання. Метою написання роботи є теоретичне і практичне дослідження комунікаційної діяльності ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА»на ринку техніки та обладнання в сучасних умовах та розробка напрямів щодо її вдосконалення. У зв’язку з поставленою метою основні завдання дослідження: ‒ охарактеризувати діяльність підприємства торгівлі на ринку техніки та обладнання; ‒ провести оцінку комунікаційної діяльності ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА»; ‒ обґрунтувати заходи щодо удосконалення комунікаційної діяльності підприємства торгівлі на ринку техніки та обладнання; ‒ представити економічне обґрунтування заходів удосконалення комунікаційної діяльності на підприємстві ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА». Об’єктом дослідження є процес комунікацій ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА». Предметом дослідження є теоретичні і практичні засади дослідження комунікаційної діяльності на ринку техніки та обладнання. Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань в кваліфікаційні роботі використовуються наступні методи: вивчення монографічних публікацій та наукових статей; вивчення нормативно-правової бази; порівняльний метод; розрахунково-аналітичний та структурно-динамічний методи; метод експертних оцінок. Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативно-правові акти, фахова література, матеріали наукових конференцій та періодичних видань, внутрішня маркетингова інформація і дані управлінського і фінансового обліку ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА».

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис