СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ЗАСІБ КОРПОРАТИВНОГО ІМІДЖУ МУЗЕЮ (за матеріалами КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ОБЛАСНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ», Черкаської обласної ради, Україна)

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність випускної кваліфікаційної роботи обумовлена необхідністю більш інтенсивного використання соціальних мереж як інструменту марке тингових комунікацій та створення корпоративного іміджу підприємств та інституцій для отримання позитивних кількісних та якісних результатів державних інституцій. Тому на сьогодні надзвичайно актуальним є дослідження соціальних мереж як засобу системи ма ркетингових комунікацій. В умовах бурхливого розвитку інформаційних технологій споживачі все менше реагують на традиційні засоби масової інф ормації. Результати досліджень свідчать, що 80% споживачів довіряють коментарям в Інтернет в три рази більше, ніж традиційним ЗМІ. У розвинутих країнах принаймні дві третини всіх Інтернет-користувачів відвідують сайти соціальних мереж протягом одного місяця [9]. Завдяки комунікації у соціальних мережах сьогодні можна оперативно збирати дані про споживачів, досліджувати їхні звички і уподобання постійно зростаючої групи людей, які проводять більшу частину часу онлайн. Це змушує маркетологів переглядати підходи до інтегрованих маркетингових комунікацій. Структура маркетингових комунікацій Інтернету в сучасних умовах має значну динаміку, регулярно з’являються нові інструменти комунікаційного впливу. В умовах, коли споживачі є активною стороною на ринку і, крім офіційної інформації, активно вивчають публікації про товар або фірму в Інтернет-ЗМІ, знайомляться з думками блогерів та учасників соціальних мереж, зростає роль маркетингової комунікаційної діяльності у відкритих спільнотах соціальних мереж в системі маркетингових комунікацій Інтернету. Передусім мова йде про маркетингові комунікації у соціальних мережах. Потенціал цих інструментів давно себе виправдовує у сфері бізнесу та компаній, які націлені на прибуток. Але емпіричні дослідження виявили істотну затримку прийняття цих інструментів культурними інституціями Таким чином, проблема вдосконалення існуючої стратегії комунікації та створення іміджу державної інституції для підвищення ефективності в економіці, туризмі та бренду території є нагальною темою [17]. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження та аналіз соціальних мережах як засобу корпоративного іміджу КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ОБЛАСНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ» Черкаської обласної ради. Об’єктом дослідження є процес аналізу соціальних мереж як засобу корпоративного іміджу КУ «ОБЛАСНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ» Черкаської обласної ради. Предметом дослідження є теоретико-методичні аспекти аналізу соціальних мереж як засобу корпоративного іміджу музею. Завдання дослідження: - охарактеризувати діяльність КУ «ОБЛАСНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ» Черкаської обласної ради. ; - аналіз формування корпоративного іміджу; - обґрунтування розробки корпоративного іміджу у соціальних мережах КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ОБЛАСНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ» Черкаської обласної ради; - проаналізувати комунікаційну діяльність Черкаського художнього музею у соціальних мережах; - розробка та впровадження комунікаційної програми для соціальних мереж щодо формування корпоративного іміджу КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ОБЛАСНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ» Черкаської обласної ради. Методи дослідження: методологічною основою проведеного дослідження стали загальні методи наукового пізнання, а також такі, що застосовуються в медіаплануванні та рекламі: методи аналізу і синтезу, системний, порівняльний, статистичний тощо.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation